mwoah ik heb al van te voren gespaard want ik had in oktober al van de Xbox gehoord en ben gaan sparen Weet iemand toevallig of de xbox nog goedkoper word want ik ken mensen die gaan w8en totdat hij f750,-kost maar volgens mij word hij niet echt goedkoper? Who knows?
hij komt pas 14 maart uit, en ze gaan natuurlijk vooral in deze periode nog niet spreken over een prijsverlaging omdat niemand dat ding dan komt
bij de ps2 duurde het ook ongeveer een jaar voordat er een prijs verlaging kwam (en dat deeden ze alleen maar omdat ze bang zijn voor de x-box en de cube)
Ze willen de grote verliezen goed maken,daardoor kwamen ze met de Xbox. Wij in Europa kunnen zoals altijd de schijt krijgen,dus daarom is het zo duur. Waarom zijn wij in Europa trouwens altijd achtergesteld en onbelangrijk. Ze wilden de Japaners overtuigen hoe goed de Xbox is,maar er is weinig belangstelling voor. Ze konden beter hun aandacht besteden aan Europa. Ze zijn zo bezig met Japan en Amerika,dat ze ons vergeten. Als ze hun console nou eerst hier uitbrengen,hoeven ze minder te stressen.
nou de eerste berichten uit japan zijn toch goed!? er worden veel xboxjes besteld dus zo slecht valt de box in japan volgens mij niet
Dat komt omdat wij hier in europa (en australie) weer zo'n ander tv systeem moetten hebben (pal) In japan en amerika hebben ze namenlijk (bija) hetzelfe tv syteem
dat zorgt niet voor al die extra kosten hoor Dat wordt gewoon 1x gemaakt (vrij simpel), kost je paar manuren, thats all
Nou, de meeste spellen moeten ook worden verandert en beschikbaar worden gemaakt voor die 50HZ tvtjes