een tweede xbox? haha, liever een PS2 erbij! die zijn nu gelukkig ook goedkoop Blij om te zien dat MS en Sony toch wel wat geleerd hebben van Nintendo *lage console prijzen*
Ik denk dat ik ook voor de PS2 ga ipv een 2e xbox. Het vooruitzicht qua PS2 games ziet er goed uit, Killzone, GT4 en GTA SA... Dat is misschien nog wel de moeite waard.
Volgens http://frontpage.fok.nl/nieuws/45123 heeft de zilvere PS2 gewoon 1 controller door de prijsverlaging.
Ik zou serieus bijna een 2de xbox aanschaffen.. Die lens van dat ding joh Maar aangezien ik nog even garantie heb toch maar opsturen trouwens
Hmm wanneer mijn xbox kapot gaat dan koop ik wel een nieuwe. Dan zijn die prijsverlagingen toch wel mooi. En aangezien ik het gevoel heb dat mijn xbox krasjes op de discs maakt, en hij buiten garantie valt is het helemaal mooi.
mijn xbox begint ook weer rare kuren met de lens te krijgen en ik heb em al eens ogestuurd en ik heb nu geen garantie meer dus moest hij het laten afwete dan koop ik liever een nieuwe aangezien die prijs dan bijna toch hetzelfde is...
Goed nieuws, want dan koop ik een weer is een nieuwe. De mijne is inmiddels al 2,5 jaar oud, dus het wordt tijd. De lens is namelijk niet meer wat het is geweest. Regelmatig last van vastlopers dus. :{
Ach, als je een beetje kan onderhandelen kon je die prijs toch al lang krijgen. Ik heb een maand of 3 geleden mijn xbox gekocht met 5 spellen, 2 controllers en een jaar live voor €300! Gewoon zeuren bij de verkoper, werkt altijd!