ja jongens vandaag had ik meer dan 20 xboxen verkocht ! namelijk ik werk bij een gameshoppie in zwolle sinds de prijsverlaging liepen alle mensen die ik zag in de winkel gelijk naar de xbox sectie en sommige zeiden zelfs ''Tering ik ga die xbox nu kopen!'' sommige twijfelde om een gamecube te kopen omdat die (''goedkoper was:{ '')maar ik zei dat de xbox natuurlijk beter is in alles etc..... dus ze gingen gelijk de xbox kopen! tering ligt het aan mij dak zo knap bent of zijn zwollenaars eindelijk wakker van hun eeuwige slaap whahha
hehhe beter toch ik had al een gevoel toen de eerste prijsverlaging er kwam dat het beter ging lopen en het is nog waar ook .. Dat is gewoon MS z'n stratagie
Prijsverlaging en actie kickt helemaal geen ass. Als ik mijn box dus 1 maand later had gekocht was ik 30 euro goedkoper uit en had ik een dvd kit gratis erbij. Dank u wel hoor microsoft Niet dat ik niet blij ben met mijn box ofzo, maar ik vind zulke acties altijd nadelig voor de gasten die net niet van zulke acties gebruik hebben kunnen maken
Het blijft voor jou ook voordelig eigenlijk. Er worden er nu meer verkocht, er komt meer geld vrij, dus meer games.
Wel kut, zijn we eindelijk van het rewardpack gehuilebalk af, krijgen we d'r weer een. Staat straks weer het hele forum vol met wandelende klaagmuren...
toch wel goeie zet zeg, dit was echt de drempel die vele mensen nodig hadden om ook tot de xbox clam te behoren!!
Dit is natuurlijk erg goed nieuws, en dat kunnen we wel gebruiken. In de komende paar weken zullen we zien wie nu echt de master is! GO MICROSOFT!