Prijsverlaging Xbox bezorgt Sony & Nintendo slapeloze nachten.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door timmio, 17 apr 2003.

1. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Analisten verwachten een prijsverlaging van zowel Nintendo's gamecube als van de Sony PS2. Omdat de Xbox pas verlaagd is naar €199,= (advies) voelt vooral Nintendo langzaam het water stijgen en zal volgens de analisten door de prijsverlaging het hoofd boven water proberen te houden.
    Ook Sony voelt toch al Microsoft dichter en dichterbij komen. Vorig jaar troefde Sony Microsoft af door als eerste hun prijzen te verlagen, dit keer is Microsoft Sony te slim af geweest. Microsoft blijft dus leren op het gebied van consoles.

Klimt Microsoft toch al steeds verder naar de top? Zal Nintendo volgen of zakken ze steeds verder weg? Sony no1 4ever? Wie zal het zeggen.......

bron

2. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    echt gruwlijk nu die prijsverlaging, dankzij gaan 2 vrienden van me een box kopen

3. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    perfect he... 'koop dat mijn vrienden dat ook gaan doen, maar denk het niet... tis tog super om met je vrienden over live te kunnen chatten terwijl je lekker aant gamen bent

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    mijn collega's kopen er nu ook een.

even een paar opmerkingen:

• laats was ik tv aan het kijken ... Ik zag een spel en was direct onder de indruk ... Ik ga nu een console kopen... Zie ik later dat het een fucking Xbox was! (playstation fan)
    • In mijn vakantie zag ik een race spel zo echt dat ik dacht Wow... Ja, ik ga ook een Xbox kopen

5. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Sla me maar, ik wist niet eens dat die prijsverlagingen er waren. In m'n klas zitten al een stuk of 3 mensen die er over twijfelen om een Xbox te kopen, nu moet het lukken :cool:.

6. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ze bij sony en nintendo ook niet dom zijn, die zullen binnenkort wel volgen..............

7. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    ik ken ook mensen die misschien een xbox gaan kopen! :D hoemeer mensen hoe beter!

8. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    ik ken nog honderden anderen mensen die een ps2 gaan kopen, niet janken, de kans dat de xbox de ps2 inhaalt is heel klein

9. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    xbox zal playstation wel nooit meer inhalen. ik hoop dat de xbox 2 het wel beter gaat doen dan playstation

10. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop eerlijk gezegd dat Nintendo volgt met een daling van een eurootje of 50, tezamen met die kortingsbon bij de GBA SP zal 99 euro dan een mooi prijsje zijn voor een nieuwe console. En ja, Sony heeft de PS2 net in prijs gedropt dus het lijkt me wel heel sterk dat die weer gaan zakken, ze hopen volgens mij met die PS1/40 euro kortings actie nog enkele zieltjes te winnen...

11. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken echt geen 1 iemand die een xbox wil gaan halen of er al een heeft ze hebben allemaal zo'n stomme ps2!

12. alibi

alibi Guest

Sony gaat binnenkort in Japan beginnen met de actie dat je bij je nieuwe PlayStation 2 een gratis modem-adapter krijgt! dus dat zal nog al aan trekkelijk worden. maar of die actie in europa ook komt weten ze nog niet.........

13. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap eigenlijk niet waarom je een PS2 zou kopen als een xbox goedkoper is, hoor

14. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Xbox is nog steeds niet moeders mooiste en staat heel wat minder tussen je Jan de Bourvrie bankjes.

15. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn van die mensen die niet kunnen toegeven onder invloed van hun omgeving zijn of gewoon niet slim genoeg zijn.

16. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er zit toch niemand te beweren dat de Xbox de PS2 gaat inhalen, er wordt enkel algemeen gedacht dat het de verkoop gaat stimuleren, daarbij kan jij je ook wel wat vriendelijker uitdrukken, op zo'n toon kan er geen discusie gehouden worden. Dus een beetje vriendelijker kan geen kwaad hoor. Daar zijn we allemaal beter mee.

17. huubmeilink

huubmeilink Guest

Bij mij op school hebben meer gasten een xbox dan een playstation. een van die gasten heeft zelfs zijn ps2 verkocht en een xbox gekocht voor Splinter Cell....

18. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Toen wist ie zeker nog niet dat Splinter Cell ook op PS2 ging komen.
    Ik ken ook wel paar mensen met een Xbox, maar ik heb maar weinig mensen een mijn vriendenkring die een Xbox hebben. Ik denk dat deze prijsverlaging de verkoop wel enorm kan boosten.

19. huubmeilink

huubmeilink Guest

dat wist ie idd nog niet :p

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Sony is niet te verslaan! Ze hebben een veel te grote voorsprong!
    En nintendo gaat het volgens mijn ook beter doen. Ze hebben de komende maanden een veel sterkere line-up.
    Doordat MS zich teveel op xbox-live richt gaat de kwaliteit van de spellen achteruit.

Deel Deze Pagina