prijsverlaging

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door HappyAchterhoeker, 13 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HappyAchterhoeker

HappyAchterhoeker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo mensen,

ik ben nieuw op dit forum en ga binnenkort een xbox 360 kopen. Dit ben ik al langer van plan en ndat ik zag dat bij Dimension Plus de premium console 20 euro goedkoper was geworden. Dit trok me al meer over de streep maar waarschijnlijk ben ik op tijd geweerd hiervoor.

Ik hoor van meerdere dat ze de prijs juist nu extra een klein beetje verlagen om mensen nog snel een xbox 360 te laten kopen. Want naar het schijnt komen er volgende week al aanbiedingen van 350 euro voor een premium inc. spel! en dat de prijzen bij de ps3 launch nog wel meer naar beneden zouden gaan.

Weet iemand of dit waar is? Heeft iemand bronnen of connecties die bij bijv. Mediamarkt ofso werken?

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    MediaMarkt heeft altijd wel leuke prijsjes.
    Gears of War pakket (Premium bundel + Gears of War) was daar €400,- geloof ik.

3. JeanV

JeanV Groovy baby!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Premium met Gears of War bij de mediamarkt gekocht voor 379. Is op zich best okay.

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De prijs van een PS3 ligt stukken hoger dan van de Xbox360.

Denk eerder dat de prijzen van de huidige Xbox360 pas zullen dalen , als de 2e generatie Xbox360 op de markt komt.

5. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    maakt mij eigenlijk geen moer uit k heb pas premium+saints row voor 430 euro
    maar al was hij 600 euro had ik hem nog steeds gekocht8)

6. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de PES6 bundel gekocht bij de dynabyte voor 400. Ik denk niet echt dat je altijd voor de prijsverlagingen kan zijn. Ik bedoel, als je hem volgende week koopt en hij is dan laten we zeggen 350, dan is hij de week daarna wel weer ergens anders in de aanbieding voor 320 ofzo :p. Dat blijf je toch niet voor, als je het geld ervoor hebt, en er is ergens NU een leuke aanbieding zou ik er gewoon voor gaan :).

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Net als de andere prijverlaging threads sluit ik deze. Voorlopig komt er nog geen prijsverlaging ... dit jaar word er in iedergeval geen verwacht, omdat de prijs van de concurent 100-200 euro hoger ligt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina