1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prijsvraag KuF

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door r_xbox_gamer, 26 dec 2004.

  1. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik moest de prijsvraag opnieuw invullen door een fout in 1 van de vragen.
    Wat was er eigenlijk mis mee?
    Kon het niet vinden met de zoekfunctie.
     
  2. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat als ze dat zouden uitleggen een vraag prijs moesten geven... :p Gewoon opnieuw doen dan komt alles goed en heb je gewoon kans.
     
  3. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    ik wist niet eens dat ik hem opnieuw moest doen, thx!
     
  4. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Een lid wees mij er (gelukkig) op dat de vraag over de wapens van een karakter niet helemaal klopte en die heb ik aangepast. Om iedereen evenveel kans te geven heb ik ook de oude inzendingen laten verwijderen, zodat ik achteraf niet aangeklaagd kan worden wegens fraude. ;)
     
  5. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat ook ergens aangekondigd? Ik zag deze thread vandaag, daarom heb ik mijn antwoorden opnieuw in kunnen sturen. Maar de kans is groot dat anderen dit niet in de gaten hebben.
     
  6. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat niet, maar die vraag is meteen de volgende dag aangepast en de prijsvraag is toen voorzien van een rode Update tag. Dus tenzij je geen resolutie van 800x600 hebt, kun je dat bijna niet missen.
     
  7. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Oke duidelijk zo.
     

Deel Deze Pagina