Prijsvraag Sonic

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Daz, 9 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Eej mensen,
    Ik ben denk ik een bug tegen gekomen qua een vraag van de prijsvraag.
    Er staat : Hoeveel mensen kunnen er in één sessie op live?
    En het staat nergens vermeld op xboxworld en ik heb ook al op google lopen zoeken en niks gevonden. :) Dus ik denk dat het een andere vraag moet worden want ik heb hem nu al ingevult en ik denk anderen ook dus dan moet het even opnieuw.
    Groeten,
    Alex.

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik vond het idd ook al wazig. Eerste keer sins tijden dat ik weer mee doe, klopt ie (volgens mij) niet :9. Ik wacht nog wel even met invullen. Als de vraag wel klopt, kan ie dant iets concreter gemaakt worden?

3. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had als antwoord
    2

Ik had het hoesje ergens op internet gevonden en daarachter stond alleen iets over multiplayer over
    1-2 mensen

4. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Is het ook in jullie opgekomen dat ik naast een setje makkelijke vragen wel eens een instinker zou kunnen opstellen? ;) De vraag is duidelijk, dat er een aantal ingevuld moet worden is duidelijk... go figure it out. :+

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Maar het gaat dus wel om de game van Sonic :eek: Lijkt me nogal logisch eigenlijk, maar zo staat het er niet O-)

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    En meer valt er niet over te zeggen, om eventuele spoilers te voorkomen doe ik hem dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina