sorry als dit in de verkeerde topic staat want ik denk dat dit bij opmerkingen hoort, een betere kan ik niet vinden. Tot mijn grote teleurstelling heb ik niets met de deathrow concept art contest gewonnen en zou daarom wel weer een leuke prijsvraag willen zien op deze site. ik dacht zo even: als we nou eens gaan stemmen wat iedereen wil, zoals: 1. teken prijsvraag 2. prijsVRAAG 3. ander creatief idee nl... misschien dat de xbox crew een nieuwe poll kan maker waar edereen kan gaan stemmen wat wie leuk vind. (het was maar een idee hoor :{ )
Uiteraard is het leuk als we de community er iets meer bij betrekken, maar door creatieve prijsvragen (Splinter Cell / Deathrow) te houden zijn er al een heleboel mensen die gewoon niet mee (kunnen/willen) doen. Daarom zijn er dus ook wedstrijden die gaan om kennis om de boel toegankelijk te houden.
Overigens vond ik de creatieve concept art wedstrijd rondom Deathrow een succes. Toch worden de komende prijsvragen 'kennis/opzoek-vragen'
maar als het een creatiefe prijsvraag is dan moeten de mensen die meedoen er ook echt iets voor doen, dus ze willen dat spel/anders. heel graag hebben
ach shit, ik heb weinig kennis op het gebied van de games geschiedenis en dat soort dingen. ik zat meer te hopen op iets creatiefs en idd daar moet je tenminste nog het een en ander voor doen en daar kan je tenminste ook een echte winnaar uit kiezen die echt op en top zijn best heeft gedaan. en bij zo'n pure vraag dan zijn er bijv. 20 die het goed hebben en dan moet je een beetje oneerlijk gaan lopen loten. ik stem op gerechtigheid en dus dat er eerlijk word besloten wie er wint!
Die zogenaamde gamekennis is altijd te halen uit nieuwsberichten, atikelen of reviews die we plaatsen