1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PRIJSVRAAG] Win vroege Halo: Reach Multiplayer Beta code!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 28 apr 2010.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Halo bankpas! _O_ Haha dat is echt grappig. :D
     
  2. Serg1337

    Serg1337 Sierra-1337

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet echt niet hoe ik mijn hardcore haloïsme kan bewijzen, het enige wat ik nu kan zeggen is dat ik als een 8 jarige (als mijn berekeningen kloppen..) verlieft werd op Halo: CE toen ik een demo versie had gespeeld in een bioscoop. later had een vriend van mij een Xbox met Halo gekocht, en ik dacht echt van "w00t!", ik ging echt elke dag naar hem toe om samen tegen elkaar te spelen. Nadat ik ging verhuizen (paar jaartjes later) mocht ik eindelijk een xbox kopen, ik kocht toen ook meteen Halo 2 erbij, en Halo 1 mocht ik van de zelfde vriend lenen (mocht toen niet echt veel games kopen, en dus was Halo lenen en Halo 2 kopen mijn enige oplossing) toen hij een keer langskwam. Nu ben ik 15, heb een Xbox 360 Elite (de Special Halo Edition hadden ze niet meer :mad: ) en heb alle Halo Games die tot nu toe bestaan (Halo 1 op de pc..). En ik heb zelfs het leren voor 2 (of 3 ) toetsen opgeofferd Om op de laatste dag van Halo 2, Halo 2 te spelen!

    Nou, als dat niet hardcore is weet ik het ook niet.. Ik kan iig nu nergens meer op komen dat ik erbij kan voegen, omdat "elke neutron in mijn hoofd denkt: Reach, Reach, Reach" (- Marty O'Donnell) ^^
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoe hardcore je bent heeft ook met je leeftijd te maken natuurlijk. Als jij als 8-jarige LAN parties organiseert (ik zeg maar iets) met 12 man ben je in mijn ogen hardcore. ;) Maar, we wachten af tot 30 april en dan krijgen jullie te horen wie de winnaars zijn.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hmm alleen Halo op een aantal lanparty's gespeeld, verder heb ik geen enkele Halo in m'n bezit. Nja dit zal vast niet hardcore genoeg zijn, maar niet geschoten is altijd mis.
     
  5. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Omdat ik al jaren halo speel en omdat mijn spartan the thumbs up geeft!

    [​IMG]

    En als mensen toch hun collecties laten zien kan ik die van mij ook wel laten zien :p

    [​IMG][​IMG][​IMG]

    En al wil je nog een reden heb al de Legendary Edition van Reach gepreorderd bij een winkel :p


    IK EN ZOMBIE OWNAGE!
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2010
  6. Serg1337

    Serg1337 Sierra-1337

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Jou sparten krijgt mijn Thumbs up! :thumbs:

    @ willem, nja, we waren we best vaak met zn 5/6en, maar dat was niet echt (door mij) georganiseert ofzo, het was eerder gewoon opbellen en vragen of je langskomt om te haloën :)
     
  7. CaSpeeD

    CaSpeeD Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een hardcore Halo speler, want zelfs naast mijn studie weet ik altijd wel tijd te vinden voor een potje Halo 3. Ik heb dan ook al aardig wat games op mijn staan.
    Halo 3 Career Stats:
    http://www.bungie.net/stats/halo3/careerstats.aspx?player=caspeed nl

    Ook heb ik een aardig deel van mijn leven doorgebracht in Halo 2 :). Ik heb ook daarom recentelijk mijn laatste eer aan Halo 2 bewezen door op 14 april (de laatste dag van Xbox Live op de eerste Xbox) mijn wekker een uur terug te zetten om om half 5 afscheid te kunnen nemen van Halo 2. Omdat rond die tijd ook de Bungie-employees ook Halo 2 aan het spelen waren.

    Ik heb aardig wat fantastische momenten beleefd met Halo waaronder een behaalde Killapocalypse in ranked team-slayer. Let ook op de datum van de game, Halo 3 was net uit!:

    http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=13249994&player=caspeed nl

    En niet te vergeten het moment waarop mijn overkill extermination in de mlg-playlist gefeatured werd in de MLG top 10 user videos.

    http://www.mlgpro.com/content/news/274036/MLG-Top-10-User-Videos-of-the-Week-83/4


    [yt]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/u9aeuFk7BGE&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/u9aeuFk7BGE&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/yt]

    Ik zou daarom ook graag vervroegd deel willen nemen aan de Halo:Reach beta.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  8. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe je nice die overkill :thumbs:
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    wordt moeilijk kiezen met al die fanboys :D
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Zeer netjes! :thumbs:
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Mja, zijn anders ook nog genoeg members met 'Halo' in de naam :+
     
  12. Serg1337

    Serg1337 Sierra-1337

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien meer codes aanschaffen? dan is iedereen blij! :9

    @ CaSpeeD, Je overkill extermination is nice! :)
     
  13. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste 'echte' game die ik ooit speelde was Halo bij een vriend. Mocht van mijn ouders nooit een spelcomputer, maar na tijden zeuren kreeg ik het voor elkaar. Ik kocht toen een Xbox met Halo. :cool:

    Aangezien ik het spel een beetje te eng vond om in mijn eentje te spelen, kwam er een vriend een paar keer per week op bezoek om Halo te spelen. Samen hebben we toen onze eerste Halo-campaign uitgespeeld.

    Daarna Halo 2 gekocht, de campaign ging snel vervelen, dus ik wilde Xbox Live. Ik weer zeuren en zeuren en zeuren bij mijn ouders en toen opeens mocht ik Xbox Live van mijn ouders. Tijden nagedacht over een naam, tot ik op het geniale idee van Orange kwam, dus mijn gamertag werd Orange95.

    Toen allemaal leuke mensen op Xbox Live ontmoet en de 'Tjilp!'-clan opgericht. Elke avond samen liedjes zingen en 'Tjilp' roepen met onze hoge stemmetjes. Hierdoor dacht iedereen dat ik uit het jaar 1995 kwam, mijn gamertag was immers Orange95, dus heb ik mijn gamertag verandert naar Orange NL.

    Jaren later Halo 3 gekocht, ook deze heb ik helemaal kapot gespeeld. Toch had ik bij dit deel niet zo'n 'feeling' als bij de eerste twee.

    Nu verloopt over twee weken mijn Xbox Live abbonnement, ben nog aan het twijfelen of ik hem zal verlengen na 4/5 jaar trouwe dienst. Misschien kan dit spel me overtuigen om het nog een jaartje te verlengen!

    *and 30 april is my birthday, it's my birthday!
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Geen kwestie van aanschaffen lijkt mij, ze krijgen het gewoon van Microsoft opgestuurd.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  16. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, maar helaas krijg ik er maar 12 voor jullie... :'-(
     
  17. Chrissieone

    Chrissieone Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh, 3 dagen eerder beginnen met Halo:reach, dat kan ik natuurlijk niet
    weerstaan!
    Halo 2 heb ik 'nooit' gespeeld (een aantal keren bij een vriend van me, maar verder niet.)
    Halo 3 heb ik samen met de Xbox 360 gekocht, zo'n 2,5 jaar geleden. We hebben een jaar lang nog geen Xbox Live gehad, dus het eerste jaar hebben we de campaign een aantal keer uitgespeeld. :D
    Ik zie dat veel mensen al Halo 2 enzo hadden gespeeld, maar toen 3 uitkwam was ik pas 14 dus, en daarvoor hadden we een ps2, geen Xbox (2 tegen 1, me broer & broertje wilden een ps2, en ik een xbox...)
    Toch heb ik dat tekort allang ingehaald op Halo 3.

    Om maar even te beginnen met wat Stats:

    Bungie stats [1]

    Dat is nou echte verslaving ^^
    Ok, het is niet zoveel, (2 uur per dag oid) maar houd er wel rekening mee met dat ik de laatste 2 weken Red Faction Guerilla even heb uitgespeeld, en op de helft ben met Dead space. (daardoor heb ik de 26e geen Halo gespeeld)

    De Careerstats

    3500 games online gedaan -.- en dat terwijl ik in me examenjaar zit :eek: en nog een hoop andere spellen tussendoor heb gekocht en uitgespeeld.
    De kill/death spree is niet zo goed, maarja, eigen schuld, moet ik me neefjes maar niet laten spelen |:-
    Net weer een beetje begonnen met snipen :)
    Bijna alle medailles heb ik inmiddels binnengehaald, ik moet er nog 7. Ik weet van een aantal niet welke het zijn jammer genoeg :'-(
    De Achievements heb ik bijna allemaal gehaald, ik heb alleen de laatste 3 mappen nog niet, dus ik moet die nog eens kopen :). 14 totaal nog, waarvan er 8 in die 3 mappen zitten :'-(

    Halo:eek:DST heb ik ook gekocht, maar vooral voor de multiplayer disk ^^

    Dat was het wel weer een beetje :)
    Ik hoop dat ik 3 dagen eerder kan gamen, ook al mis ik er koninginnedag deels voor... dat zou 24/7 gamen worden ipv leren voor me examens :)
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Het moet ook een beetje spannend blijven natuurlijk :9
     
  20. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Om mijn post op pagina 1 wat kracht bij te zetten...

    [yt]WfTdc2pJpd4[/yt]

    Als dit geen geluk is, weet ik het ook niet meer. Of zijn het mijn skills? :+
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010

Deel Deze Pagina