1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PRIJSVRAAG] Win vroege Halo: Reach Multiplayer Beta code!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 28 apr 2010.

  1. Serg1337

    Serg1337 Sierra-1337

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, das waar ook, zulke dingen worden opgestuurt.. Maar misschien helpt een beetje zeuren wel? (Orange is het zo ook gelukt om een xbox met Halo aan te schaffen, en daarna nog een Live ^^ ).

    Maargoed, ik hoop dat de 12 winnaars ook echt de meest Hardcore Halo Fans zijn hier op XBW

    En ik lees net Chrissieone z'n comment, en weet nu ook opeens wat ik wou toevoegen: Ik heb alle Halo 3 achievements, moet nog 6 medalls en bijna alle ODST achievements ( Halo Wars is een RTS, en ben echt niet goed in RTS games, dus die achievements halen wordt echt super moeilijk.. Maar toch vindt ik Halo wars erg leuk om met vrienden online te spelen :p ). En toen ik nog geen Live mocht (op de eerste xbox) ging ik Halo 2 via XBC (Xbox Connect) spelen, dat is een gratis programma waarmee je Xbox (360) games via internet tegen anderen op System link kan spelen, en Halo 2 is daar de ideale game voor (en het is NIET illegaal, aangezien je behalve 'online' spelen niks anders kunt doen). Dus ik zocht echt allemaal verschillende manieren om toch te kunnen genieten van Halo!

    En nu ga ik op Halo 3..

    @ NeonovA, mij is het ook een (1) keer met geluk gelukt, maar die van jou is echt wel mooi! _O_
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Oja, nog vergeten te melden dat ik Halo 3 alleen op Legendary heb uitgespeeld, dus niet met z'n 4en :+. Bovendien maak je m'n broer er ook nog eens hartstikke blij mee :9 *toevoegen doet*
     
  3. slimmerik

    slimmerik Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag aan de Halo Reach beta mee willen doen omdat ik graag eens een Halo game online wil spelen. Ik heb Halo 3 gespeeld maar alleen de singleplayer. En iedere Xbox 360 bezitter moet minimaal 1 keer Halo online hebben gespeeld.
     
  4. Serg1337

    Serg1337 Sierra-1337

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste potje vandaag ging gelijk heel erg goed: Game Details

    @ Jorrie, de campaign van Halo 3 is ook niet moeilijk op legendary, tot nu toe vindt ik Halo 2 de moeilijkste campaign hebben. (En elke Hardcore Halo fan moet Halo 3 een keer alleen op legendary uitspelen, dus ik neem aan dat jij er ook 1 bent? :9 )
     
  5. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond halo 1 legendary het moeilijkst. Voor mij ging het met de delen van moeilijk naar makkelijk. Volgorde van moeilijk naar easy: Halo1-Halo2-Halo3-Halo3: ODST
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik ben zeker een die hard/hardcore Halo fan. Kijk maar naar m'n eerste post hier ;) Ik heb dan ook elk deel grijs gespeeld. Altijd even coopen met m'n broer of vrienden, geweldig! Ik ben ook zeer benieuwd wat de bèta me gaat brengen, hopelijk weer de oude vertrouwde Halo sfeer.
     
  7. Serg1337

    Serg1337 Sierra-1337

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, Bungie heeft belooft dat je de oude vertrouwde Halo-sfeer zeker weer zult terug zien komen, en dan ook met wat leuke nieuwe dingen die je niet zou kunnen missen, en wie kent ze nu nou niet; de AA (armor abilities) loadouts, Arena, en nieuwe Gametypes!

    Owja, de winnaars moeten het wel een keertje samen vieren he! :b:
     
  8. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    De Enige Echte Reden Om Queensday Skippen

    [​IMG]

    Spartan saves the queen..
    :b: biertje mag er wel naast!

    En ik heb het er graag voor over...

    BTW: ben al lang lid van xbw.. en spook nog steeds frequent rond op de halo threads..
    bovendien is mijn avatar nog oldscool hetzelfde als de dag dat ik me aanmelde.. hoe trouw is dat wel niet..!
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik zou graag als één van de eersten Halo: Reach MP Beta willen spelen om zo Bungie te voorzien van feedback, maar ook om een impressie aan jullie te kunnen geven met mijn bevindingen van de game. Halo blijft voor mij een geweldig spel, kan me nog goed herinneren dat ik Halo 1 voor het eerst op Legendary uitspeelde, geweldig was dat.
     
  10. WiZbLuE

    WiZbLuE Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Stats

    ik slap al weken niet door de spanning
    op mijn werk denk ik nergens anders aan
    please xboxworld help mij !!!
    en mijn stats zijn ook niet misselijk toch een goeie 8500 potjes gespeeld!!
    ben 5 star general(het hoogste) en heb een firefight score van 2,6 miljoen!!!
    dat is 3,5 uur in leven blijven
    en heb ook alle achievements
    [​IMG]
    http://www.bungie.net/Stats/Halo3/Default.aspx?player=wizblue v2&sg=1
    check link voor mijn stats
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  11. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Ik zou de Halo reach code graag willen krijgen, omdat ik ongeneeslijk ziek ben en de release date van Halo reach waarschijnlijk niet ga halen. Ik ben namelijk een tijdje terug tijdens een schoolreisje naar de dierentuin gebeten door een aap, hierdoor heb ik aids opgelopen en word ik steeds en steeds zieker. Door de hoeveelheid medicatie die ik nodig heb om zonder pijn te leven, heb ik ook geen geld om ODST te kopen. Dit is dus mijn laatste kans op reach te spelen en hoop dus deze kans te pakken.
     
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ok ik hoef die hele vroege beta code al niet meer, maar wat ik me echt afvraag.. Waarom 'patsen' sommige mensen hier met stats waarbij ze nog minder dan 5000 matches gespeeld hebben en een KD van rond de 1 hebben?!

    Als ik Halo heel even opstart zie ik lui met meer dan 20.000 potjes! Hier niet aanwezig?
    Hoop vage redenen worden er ook geplaatst zeg.. (Want ik wacht al zo lang, Ik ben al zo lang lid van XBW, Alle achievements heb..) Echt allemaal van die nutteloze dingen die nergens op slaan. Of een filmpje posten van een mooie actie.. tsja iedereen die Halo een beetje heeft gespeeld heeft dat wel ooit gehad. Helaas kan niet iedereen dat capturen.

    Begrijp me niet verkeerd, ik hoef die code niet! Zelf ben ik niet zo hardcore, kheb ODST al dus ga het dan lekker spelen. Maar succes aan degene die de 'meest hardcore' spelers eruit moet zoeken.. Want wat een bs redenen worden hier genoemd zeg.

    Waarom laat je ons niet stemmen op wie ze krijgen?
    Soweiso verdienen DulleNL,mr.elk en Marruk ze.
    Dulle voor zn fantastische startpost in het Reach topic. Mr. Elk omdat hij gewoon echt veel shit van Halo heeft, en marruk omdat hij degene is die áltijd halo 2/3 speelt wanneer ie online is :9
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  13. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Tja, patsen met stats is ook niet echt mijn ding, maar dat is o.a. wat er gevraagd wordt. De andere plaatst screens van stats, weer een ander een filmpje van een toffe actie of een foto van zijn verzameling. Hoe goed of slecht je ook bent met Halo, er staat niet dat je verplicht een kill/dead ratio van meer als 2.0 moet hebben of dat je meer als 5000 potjes moet hebben gespeeld.

    Iedereen is creatief op zijn eigen manier.
    Laten de beste winnen. :)
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    _O_ WizBlue _O_ Dat jij nog leeft joh!

    Deze man moet een code :p
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  15. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Als Wizblue er 1 krijgt, dan verdien ik ook wel eentje.:p

    5 Star General, 7129 exp (op het moment dat ik post), highest skill 50 dusss, prachtige Recon armor, alle Halo 3 achievements, 2812 exp in rumble pit (en daarmee nummer 1 van Nederland, zie Halocharts), ranked killpocalypse(das een multikill, de 9de versie overkill zeg maar) gehaald in Lone Wolves op mn toen nog 46 (nu 47), Keb tegen een MLG pro gespeeld namelijk Heinz van van toen nog Triggers Down(als iemand dat wat zegt), heb gespeeld tegen een medewerker van Bungie, (check die screenshot in mn File Share ff) en speel dit spel iedere dag.

    Een linkje naar deze Goddelijke stats doe ik er ook nogmaals ff bij.

    _O_ http://www.bungie.net/Stats/Halo3/Default.aspx?player=Stoempfel&sg=1 _O_

    Iemand geinteresseerd in een medewerker van Bungie met een vlammende helm?

    http://www.bungie.net/Online/Halo3UserContentDetails.aspx?h3fileid=82380779
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Alweer? :9
     
  17. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik weet t, ik weet t, maar ben nogal enthousiast en vond mn vorige bericht meer iets van een: "als niemand m wil, geef dan maar aan mij" houding uitstralen. En ik wilde ff opscheppen over alles wat ik na 3 jaar zweten heb meegemaakt.
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Geef deze held een code _O_

    (als dit serieus is, fuck me :+)
     
  19. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Je bent blijkbaar niet hardcore genoeg om te weten dat het niet de helm is, maar de body die in de fik staat :+.
     
  20. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zit jij dus verkeerd. Het is de helm die in fik staat van bungie medewerkers
     

Deel Deze Pagina