1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PRIJSVRAAG] Win vroege Halo: Reach Multiplayer Beta code!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 28 apr 2010.

  1. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook graag de code willen!
    Heb redelijk veel gespeelt. Ben helemaal done met Halo 3. Niet omdat het een slecht of saai/stom spel is maar simpelweg omdat Reach er zoveel vetter uitziet!
    http://www.bungie.net/stats/halo3/careerstats.aspx?player=Heroic_Killa

    Heb Halo 1 destijds nog gespeelt voor het uit was in Nederland (in Canada toen gespeelt). Halo 2 heb ik singeplayer waarschijnlijk wel 10x uitgespeelt. Halo 3 heb ik ook best vaak uitgespeelt. (En ja, altijd Legendary ofcourse!) Vind verder de Lore achter Halo ook super vet!


    Nu heb ik geen hele boeiende screenshots of video's. Maar ik heb wel simpelweg een hele goede reden: Zodat ik weer lekker verslaafd aan Halo kan raken. En een uitgebreide 'review' neer te zetten. :) Klinkt misschien geeky maar ik speel liever morgen op Qday Halo Reach dan dat de stad in moet gaan... :p

    [​IMG]
    En zie hoe bizar weinig kills ik heb met sommige wapens, ondanks zoveel games.

    Ik heb dus wel *redelijk* wat games gespeelt. Vooral social, omdat ik het altijd tof vind om noobs te pwnen. +) Heb ook nog wel een beetje Halo 2 destijds online gespeelt, maar nooit zoveel als Halo 3. :D

    Edit: Zoals ik in een latere post al laat zien: Wat digitiaal gepruts van mij als Halo fan. \o/
    Een random logo die ik ooit is heb gemaakt met Illustrator
    [​IMG]
    Wat signature's van heeeeeeeel lang geleden. :)
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    (lame...lame...lame...zo...oud...:cool: )
    Vraag me niet hoe ik hierop kom: Ik had ooit is een wallpaper met een grunt erop. Die heb ik via allemaal filters heel raar gekregen.. Er zat een beetje een hunter vorm in en ben dat dus helemaal gaan aanpassen. Moet hem nog is afmaken (live tracen in Illustrator enzo)
    [​IMG]
    Had eerst ook nog wat logo's gemaakt (experimenteren). Kan ze helaas niet allemaal zien/openen ivm ik geen Illustrator heb atm. :p
    [​IMG]
    En als laatste: Een zelfgemaakt MLG logo. Nooit gebruikt maar vind hem best vet.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  2. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    :+Zo leuk hoe vaak mensen met mij de discussie aan gaan over een Halo kwestie, en altijd ongelijk hebben.:+
     
  3. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Maar aan de ene kant heeft hij wel gelijk!

    De chestplate die je dan moet gebruiken geeft je namelijk de vlammende helm, vandaar dat je de vlammen op elke helm kan hebben. :p

    http://halo.wikia.com/wiki/Flaming_Helmet Voor het geval dat je me niet gelooft.








    Edit: Burn? :emo:
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  4. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Het komt uit de bovenkant van de rug, officieel dan, maar je ziet het aan die helm.
     
  5. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja dat is ook zo, maar ik denk dat WOUW er meer op doelde dat je het body-piece moet gebruiken om die vlammende helm te krijgen.

    In principe hebben jullie gewoon beiden gelijk.


    Ik ben btw zo 'hardcore' :+, dat ik op de www.welcometonobleteam.com tot de spec-ops werd toegelaten! (Oftewel een foto met m'n haren voordat ik het millimeterde en eentje erna) vraag me af of ze misschien nog iets speciaals doen voor de mensen daarop? (En nee, ik heb m'n haren daar niet voor gemillimeterd.. Het is gewoon toeval dat ik het 2 weken geleden heb laten doen en voor en na foto's heb!)
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  6. Gerwinw

    Gerwinw Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier het bewijs, check mijn laatste screenshot gemaakt in één van mijn vele games.. En voor 'the record', dat werd een loepzuivere headshot :) Die lui van bungie kunnen wel games maken, maar zelfs zou ik me niet zo laten ownen en zeker niet in mijn eigen game :)

    [​IMG]

    Hier nogmaals de link naar mijn service record:
    http://www.bungie.net/Stats/Halo3/Default.aspx?player=gerwinw&sg=1
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mag ik de 13de noble man zijn ;) ik krijg al een code maar wil best een korte impressie posten :)
     
  8. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Weet niet wat er mis ging met die screenshot van je, maar die lui van Bungie zuigen idd. Ach ja, je houdt ook wel heel weinig anders in het leven over als je overdag aan halo games werkt, en 's avonds dat gaat zitten spelen.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wie zegt dat als je een game maakt dat je er goed in bent? :emo:
    Er zijn gasten die 15 dagen aan een struikje zitten renderen, daar ga je echt niet beter van mikken hoor.
     
  10. Serg1337

    Serg1337 Sierra-1337

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik heb net nog weer Halo 3 gespeeld, lekker custom games met een vriend die langs kwam.

    Nja, ik heb gewoon het gevoel dat als ik telkens meld wanneer ik Halo speel, meer kans maak :')

    owja, worden alle posts hier gecontrolleerd? Ik bedoel, moet alle info over je Hardcore Haloïsme in 1 post, of mag je het ook gewoon in verschillende posts houden, en dat jullie daar rekening mee houden?
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    PM me eventjes hoe lang je vanavond gespeeld hebt en wat je bijbehorde k/d ratio was.
    Ook wil ik weten welke wapens je graag gebruikt.
    Dan kan ik dat weer updaten in mijn bestand.

    Bedankt!
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ze nemen alles mee denk ik

    @ Tyrant: 8)
     
  13. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Volgens mij was het Willem die zei dat het niet de bedoeling is dat je elkaar constant probeerd te overtreffen, daarom laat ik het ook bij mijn eerste post en dan zien we morgen wel! :cool:
     
  14. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand eigenlijk ooit een screenshot gefeatured gekregen ergens bij halo waypoint oid? dat zou bij mij wel punten scoren :thumbs:
     
  15. Ramses3

    Ramses3 Gagging!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet een code hebben omdat ik meer dan 100 000 kills heb!

    [​IMG]

    Optimus en ik op z'n schouder xD!
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.543
    Dit snap ik dus niet he..
    echte hardcore fans van Halo (die XBW dan met deze prijsvraag probeert te zoeken) hebben toch gewoon allang al Halo ODST en kunnen gewoon dan al zoiezo 3 mei aan de slag gaan? :+
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja maar de winnaars kunnen morgen dus al aan de slag.. 3 dagen eerder.

    Raar volk trekt deze contest aan zeg.. :+
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.543
    Je kan het dan beter veranderen in: wie het meest no life is van allemaal. :+
    Oke oke ik kap al.

    You lucky bastard!

    Wat een baas.
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    en hoe weten dat jij dat bent 8)
     
  20. Serg1337

    Serg1337 Sierra-1337

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is sarcastisch neem ik aan? :')
     

Deel Deze Pagina