Wij verloten op onze site een setje proefben gratis bellen onder de goede inzendingen op de vraag: Welke console heeft een Clock Frequency van +/- 295 MHz? Lijkt me voor jullie een eitje Succes!
nintendo64? hehe ik weet er niet ech veel vanaf andurs zou ut wel de ps1 zijn nintendo64 zat dacht ik op 315 ofzo
zoals al ik zei, nintendo64 lama zitte die nintendo, net ff gekeken het is de PS2, 294mhz om precies te zijn
Niemand heeft het nog goed, en alleen goede inzendingen aan onze webmaster tellen mee! En het is geen grap, want het nummer is 06-41607439 dus dat is makkelijk te checken! Kom op!
Nee, het is op die manier na te gaan dat dit geen bullshit is dus dat we ECHT dat setje proefben verloten! Kijk anders op onze site daar staat nog meer info! Laatst hebben we al een DvD afstandbediening weggegeven!
ok, ik heb mun antwoord gegeven goed of goed???? hmmmmm kan je niet een controller ofzo verloten?? das wat meer xbox
Slotjuh Wat dacht je van een slotje wouter ? Dit slaat nergens op de xbox.. aangezien het de Ps2 is.. Dit is vette reclame en ik zou het dichtgooien als ik rechten had. Maarja wie ben ik Grt TO3T3R