[Prijsvragen] Problemen en vragen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Mike, 5 mrt 2005.

1. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    De afgelopen maanden is het aantal threads over de prijsvragen op Xboxworld vrij groot geworden en daarom hebben we besloten om één grote thread te openen voor al je vragen.

• Wanneer je denkt dat er iets niet klopt in een prijsvraag kun je dat hier plaatsen.
    • Wanneer er al weken voorbij zijn sinds de bekendmaking van de winnaars mag je ook informeren naar de status.

Wanneer de winnaars nog geen twee weken geleden bekend zijn gemaakt, wacht dan gewoon even rustig af. Je krijgt je prijs, maar de verzending kan door meerdere factoren niet altijd even soepel en snel verlopen. Onze excuses hiervoor.

Vanaf vandaag, donderdag 10 maart, gaat Erwin Vogelaar (Shriko) over de prijsvragen. Je kunt bij hem terecht voor vragen en opmerkingen met betrekking tot prijsvragen.

Laatst bewerkt: 10 mrt 2005
  2. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou er ook even bij zetten dat als mensen gaan praten over de goede antwoorden ze een ban kunnen verwachten, ofzo iets.

Dit zal wel een grote thread worden.

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Als je prijs verzonden wordt, krijg je dan een mailtje? Of komt hij thuis aan als een grote verrassing?

4. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verassing!

5. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Een grote verrassing, maar we doen ons best om de games binnen twee weken opgestuurd te krijgen.

6. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Dankjewel bk voor het geweldige idee ;).

:+

7. R_vandockum

R_vandockum Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over prijzen krijgen,

laatst had ik dus meegedaan met de prijsvraag van MechAssault 2. Maar ik heb het spel nog steeds niet ontvangen. Misschien kunnen mij een status geven. Ik zou het graag op prijs stellen.

Alvast bedankt.

8. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
  9. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Otogi II gewonnen, en ik weet dat al van 20 feb, en dat is 17 dagen geleden en nog altijd niets in mijn bus gekregen.
    Kan ik mijn status zien?

10. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Als het goed is worden die games deze week verstuurd, maar mail mirik@xboxworld.nl even voor een duidelijke status.

11. politrix

politrix Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    om je gerust te stellen, misschien, ik heb hem ook nog niet ontvangen :{

12. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Vanaf vandaag, donderdag 10 maart, gaat Erwin Vogelaar (Shriko) over de prijsvragen. Je kunt bij hem terecht voor vragen en opmerkingen met betrekking tot prijsvragen.

13. politrix

politrix Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jippie Otogi 2 is bij mij binnen, en wat is dat een wreed spel zeg!

14. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan mijn mail niet meer openen, sturen jullie de game gewoon op of moet'k nog is adresgegevens doorsturen...

HELP

15. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Als je adresgegevens correct in onze database staan sturen we de prijs gewoon daarheen

16. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    bij de nieuwe doom3 prijsvraag....de eerste vraag over welk monster niet in doom 1 en 3 zitten? Volgens mij komen ze alle 3 voor, tenminste zo staat het op de officiele doom3 site....

17. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Welk monser er niet in doom 1 ÉN 3 zit. Dat is de vraag. Niet of ze in 1 van die zitten.

18. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Waar vind je dat terug op de doom3 site? Die site is zo onduidelijk als wat, het antwoord is ieder geval wel terug te vinden in de review.

/edit: ok, ik had het verkeerd gelezen en jij dus ook :cool:

19. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    de vraagstelling is idd een beetje vreemd, maar gelukkig heb ik de juiste gegokt/geklikt.....hoop ik....en de doom 3 site is zeker erg onoevrzichtelijk

20. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Bij deze heb ik de vraag wat aangepast ter verduidelijking. Alle drie de monsters komen voor in de Doom games, maar welke alleen in Doom III? :)

Deel Deze Pagina