Ik was donderdag in de nieuwe media markt in Den haag (tering druk daar trouwens) maar daar waren alle games ongeveer tussen de 50 en de 55 euro, ik weet niet of dat altijd al zo was....maar klinkt goedkoop
Jah Media markt is daar nog goedkoper dan de mediamarkt in rijswijk. Heb daar vrijdag me gamecube gehaald bijv. en het spel smb in rijswijk was dit spel 52 euro en in den haag 47 euro!!!!!!!! En bij de xbox zag ik ook zulke verschillen nou het scheelt echt heel veel! Echt cool dat we nu hier ook media markt hebben Frank
Hoe kan dat man? Ik was vandaag nog bij de Mediamarkt in Amsterdam en daar zijn spellen maar een paar Eurootjes goedkoper...
die in den haag is nieuw...dus daar hebben ze in het begin wat goedkopere prijzen...en ja ook de dure (halo 52.95)
Ja, maar bij ons is ie niet zo heel goedkoop. Kun je nog beter met je Coca-Cola card naar de Free Record Shop gaan....:{
ik was eergister in Amsterdam MM , Spiderman gespeeld en Demo Disk 1.1 gehaald . Amped Rulezz . maar ik ben sparen voor Xbox Live en de games daarvoor ( als dat verhaal nog doorgaaat ) ]:- H pen Maar
Ik was een paar weken gelden bij Mediamarkt in Northorn ( Duitsland ) en daar waren de prijzen net zo duur als hier in Nederland bij Bartsmit of Intertoys.
O, o, o, wat ben ik blij dat er over een aantal weken een MM in Zwolle wordt geopend. En dan ook niet zo'n kleintje, maar echt een heeeeeele grote. Zodra die open is, zal ik een kijkje nemen en jullie vertellen hoe de zaken er daar voor staan. Ik ga er in elk geval mijn slag slaan!!!
Jah ga ik wel vanuit. Zo lang er geen bordje met aanbieding hangt tenminste en dat hing er niet Frank
Den Haag rulz baby! Ghe he, geintje hoor jongens, die andere boerengehuchten mogen er ook wezen Nee, ik heb donderdag met de opening een joypad gekocht voor mijn Cube voor 34.95, bij de gameshop 39.95. Tja 5 euro verschil gek! Sorry, maar daarvoor ga ik echt wel een half uur voor in de rij staan, schijt. Ennuh SMB heb ik ook gekocht voor 49.95, bij de gameshop ook 59.95. Dussuh, ik vind MM echt goedkoop. Echter zou ik er niet naar toegaan als ik een TV zou moeten kopen en er info over moet vragen. Dan ga ik toch liever naar een andere store, omdat ik daar toch meer professioneler hulp krijg.
Jah duh maar het zijn nu nog allemaal n00bs die daar rond lopen, over een tijdje zit het wel goed, dan is het nieuwe er ook vanaf en is het niet zo druk meer. Maaruh wat je ook gewoon kan doen. Is info halen bij radio modern en kopen bij media markt Ennuh ik heb ook joypad gehaald daar vrijdag 5 euro verschil . en smb was zelfs 47 euro! scheelde nog meer. Alleen de memory card was 22 euro en die schijnt bij free record shop 20 te zijn. Maar had geen zin om ook nog in de rij te staan bij info balie om lagere prijs te vragen dus die gewoon voor 22 gekocht.