Moet je naast dat bedrag van 60 euro per jaar ook nog es gaan betalen voor downloads dit zou echt zielig zijn.
Ja, je moet betalen voor downloads, ik heb wel gehoord dat je vaak de eerste gratis zult krijgen, zoals de eerste download van splinter cell, daarna zal je ervoor moeten gaan betalen, maar ik denk niet dat dit heel veel zal zijn
Staat al veel meer info over,is al een topic over... ff kijken wat het is,ik edit zo de link wel edit: Link naar andere thread
Ik denk gewoon dat je alleen moet betalen voor de downloads waarvan de developer vindt dat je ervoor MOET betalen. Andere downloads zijn waarschijnlijk gewoon gratis, zoals wapens en(multiplayer -kwijl-) levels in Halo 2. Maar voor grotere downloads zoals nieuwe maps voor Star Wars: Galaxies (of hoe die titel op dit moment ook heet) zullen waarschijnlijk een prijskaartje aan hun virtuele broek hebben hangen.
Er komen ook toernooien waarvoor je, je kan inschrijven.... kost wel geld, maar er zijn dan wel hele mooie prijzen te winnen
een toekomst omdat er mensen zijn met veel geld. voor de pc release ze toch ook hele bonuspacks, waarom voor de xbox dan niet ik vind het al duur genoeg om te gaan betalen voor de live service. dit zou naar mijn mening ook gratis moeten zijn. XboxLive trekt heel veel gamers naar de xbox, waardoor de kosten van het opzetten van live goed te maken zijn.
Dude, jij krijgt voor zestig euro een communicator, 2 Live-spellen, én een jaar lang toegang tot Live!, dat vind ik eerlijk gezegd nog wel meevallen. En hoe kom je erbij dat bonuspacks voor de pc gratis zijn? Als jij een add-on voor een spel zoals de zovele Sims-uitbreidingen of Medal Of Honour - Spearhead wilt, zul je er toch echt voor rmoeten betalen.
Idd je kan wel is gratis paar lvl's downen,maar dat zal ook kunnen op xbox live,en als je dat doet is het nog steeds jouw keuze,en klein detail het zijn 2 online demo's geen spellen Greetz
Idd, zijn demo's ipv volledige spellen, maar bij bijvoorbeeld Moto GP zit wel volledige online-mogelijkheden, alleen single player is beperkt volgens mij. Wat die downloadable content betreft, bij bijvoorbeeld Splinter Cell is het volgens mij zo dat je het eerste level gratis kan downloaden, daarna moet je betalen. Maar goed, dat lijkt mij niet meer dan logisch gezien het werk dat de developer erin steekt om je die extra's te leveren, geen wonder dat je daarvoor moet betalen, en ik heb het er best voor over (zolang het om een fatsoenlijk bedrag gaat natuurlijk).