Weet iemand waar je het goedkoopst spellen vandaan kunt halen?? Bij beat-it zijn ze naar mijn weten het goedkoopst: HALO/DOA3/ODDWORLD/etc. Euro 57,12 (incl. btw)
als je vrienden hebt(), kun je die verzend kosten delen. En als je meer dan 1 spel koopt dan stelt die 7euro bijna niets voor
Bij de digifan in Haarlem, als je daar een klantenkaart hebt, krijg je als je 10 games hebt gekocht 1 gratis game!
Ik heb 'm ook gisteren binnen gekregen met de excuses dat het wat langer had geduurd. Normaal heb je 'm binnen 2 weken binnen, maar het had nu wat langer geduurd omdat er heel veel aanvragen waren binnengekomen... allemaal X-box'ers misschien
bij FRS alle game 69,99 euro ! bij FRS alle games 69,99 euro....min de korting via je cocacola card (10%) dus betaal je daar voor je xbox games nog steeds 62,99 euro ! dan lijkt http://www.gcshop.nl/ mij toch een betere keus...al helemaal wanneer je meerdere games besteld ! maar goed ieder zijn eigen keus..toch.. oh ja nog een vrolijk pasen allemaal....lekker gamen, want iedereen is vrij ! groeten van de paus en bedankt voor de bloemen....
Hoeveel zijn de verzendskosten bij gcshop.nl? Ik ad van iemand 2 euro gehoord... maar ik heb ook al de coca cola card
Klantenkaart? cool, ik woon dicht bij digifan, dus... wat kan je nog allemaal met die klantenkaart doen?
Als je toch zo dicht bij woont kan je toch ff langsgaan? *Het lijkt erop alsof WouteR elke post van Messenjah aanvalt, hij vraagt er denk ik een beetje om
Weet er iemand hier een winkel IN NEDERLAND waar ik NTSC XBOX GAMES kan kopen??? Ik moet ze nu altijd uit amerika halen (Dvd Box Office), En ik wil ze ook niet bij Futurezone halen, daar zijn ze 99 euro , de oplichters!!! Dus weet iemand een winkel??