prijzen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door mighty, 20 aug 2002.

1. mighty

mighty [VtS]MiGhTy

Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand wanneer de prijzen van de xbox games nou naar beneden gaan????

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Een aantal games zijn al goedkoper, maar de topgames blijven 70 euro, en zullen dat waarschijnlijk altijd blijven.

3. mighty

mighty [VtS]MiGhTy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat de prijzen zouden dalen vanwege de concurentie??
    En dan bedoel ik de begin prijzen.
    69 euro is eigenlijk al veelste veel tenzij het een top game is.

De devolpers die elke keer een game uitbrengen maken het spel nooit af op 1 of andere manier :mad: elke keer is er wel iets niet goed wat zou duidelijk is dat een achtelijke ezel erachter komt of het spel nou iets minder leuk maakt of slecht speelt.

Voor de pc maakt het me geen reed uit geen leuk spel? delete en download een nieuwe is het eengoed spel dan koop ik het spel en hoop dat er een deel 2 komt.

Maar met de xbox kan ik dat niet doen. En het enigste spel waar ik geen spijt van heb is Halo en DoA3 .
    en totaal heb ik 6 spellen 6 x 69 euro weggegooit :mad:

Ik vindt dat de devolpers iets meer aandacht geven aan het eindproduct.

Als de graphics goed zijn is er altijd een gameplay feature dat de grote aantal van de gamers het irritant of zelfs slecht vinden in een game. of andersom leuk spel slechte graphics...
    Waarom niet goeie graphics leuke zonder problemen gameplay?

Okey iedereen heeft zijn eigen smaak in een game maar in het algemeen is het wel erg duidelijk dat de devolpers nooit 100% voor een game geven of te vroeg uitbrengen door geld problemen.

Maar ja zoals ik al zei ik koop geen xbox gamez meer alleen ruilen/lenen/copieren mischien later.

Ik vindt het geen probleem om geld uitegeven aan gamez maar dan moeten ze ook wel eens iets beter hun best doen mischien meer beta tests doen ?

PS : sorry lange post heb effe niks te doen :p

4. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Da mag ni he :eek:
    da is trouwes me een K :9

Laatst bewerkt: 20 aug 2002
  5. mighty

mighty [VtS]MiGhTy

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze beter hun best doen met gamez heb ik geen problemen met kopen van xbox gamez maar die lui gaan met de games om net als PC altijd half afgewerkt...

en ik koop de orginele alleen voor de gamez die ik echt leuk vindt. Doen trouwens meer voor pc en xbox. En ik denk dat eer meer moeten doen.

Alleen goeie games kopen zodat ze weten dat ze goed bezig zijn en de rest van de games die klote zijn copieren (voorjezelf) zodat de devolpers niet dezelfde fout maken.

Laatst bewerkt: 20 aug 2002
  6. mighty

mighty [VtS]MiGhTy

Leuk Bevonden:
    0
    oei ja met een K :p

7. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar zit opzich wel wat in. Doe zelf niet aan het kopieeren van games omdat er dan sowieso gewoon geen games meer uit komen. Zelfs als een spel goed is zijn er altijd nog klojo's die hem kopieeren, zodat de maker geen geld binnenkrijgt en geen nieuwe (goede) spellen meer kan maken. *zucht*

8. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Andere kant oplullen nou, we praten hier niet over modsjippies. Anders gaat ie op slot.

9. mighty

mighty [VtS]MiGhTy

Leuk Bevonden:
    0

We hebben het over de gemakzucht van de devolpers

10. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar hoort kopieeren soms bij, er wordt toch niet duidelijk dat we zelf een chip willen kopen ofzo. Maarja, als het niet mag praten we er niet meer over...

11. mighty

mighty [VtS]MiGhTy

Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat de gamers niet genoeg invloed hebben over een game zou veel beter voor ze zijn denk ik

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Bullsh*t. Kopieren is fout. Dat is iets wat je niet doet als zelfrespecterende GAMER. Bagger games koop je daarom dan ook maar gewoon niet.

gamesprijzen worden bepaald door de uitgever. Niet door MS. Als een uitgever een game voor 30 euro wilt verkopen : Fine by EVERYONE, als een uitgever een game wilt verkopen voor 400 euro? Hun probleem : niemand die het zal kopen.

Uitgevers bepalen de shit, en die hebben waarschijnlijk altijd teveel eigendunk om die prijs toch maar op 70 euro te houden.

13. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    en als MS nu hun topgames uitbrengt voor 59 €
    tzou al veel beter zijn

14. Said

Said Green Mana crew

Leuk Bevonden:
    0
    K zie de games veel liever €50 worden, net als die van de pc ..
    Waarom zijn pc games eigelijk €50 als k vrage mag?

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    MS doet hun topgames jiuist 70, andere games zouden wel iets lager worden maar is nog niet echt een duidelijk statement over uitgebracht (veel games zijn op het moment al in prijs gedaald!)

16. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Mighty, als jij het hier niet over kopieren hebt ben ik Gargamel. En om dat te kunnen doen heb je een sjip nodig. Ben ik nou zo intelligent?

17. Metsada

Metsada Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Toch vind ik het bullshit dat je het niet over modsjippies mag hebben, ik wou er eerst ook een om zoveel mogelijk games te hebben, nu heb ik de xbox en koop ik toch maar alle spellen legaal, maar toch lijkt mee een modsjip zoals dat openxbox project erg handig voor bv. divx en dat soort progjes, maar misschien nog wel belangrijker, importeren van games, en natuurlijk de emulatoren voor oude consoles. kdenk alleen dat de verleiding uiteindelijk heel erg groot wordt om games toch illegaal te halen, al moet ik zeggen dat ik sinds ik breedband heb op de pc eigenlijk nog alle goede games haal voorzover ik het geld ervoor heb.

18. mighty

mighty [VtS]MiGhTy

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat vindt ik een goed middel om tegen de gemakzucht van de devolpers en dat doe ik met de pc nog steeds. Nog niet met xbox aangezien ik de modchips niet heb :)

Of dat nou met slim te maken heeft wat jij zegt weet ik nie :)

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind het gewoon zielig dat jij dat als 'gemakzucht van developers' bestempeld terwijl jij gewoon geen geld wil uitgeven aan die games. Die mensen werken maanden lang aan die games, dag en nacht, elke keer stress als die releasedate iets verschoven moet worden, elke keer stress als ze een bug vinden die ze na 24 uur nog niet hebbenopgelost.. Daar hoort voor betaald te worden..

20. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar zit wat in, ik denk dat velen er nog niet zo over hebben nagedacht. Ik zelf ook nog niet trouwens.

Deel Deze Pagina