Prince Of Persia 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door XeoN, 8 aug 2004.

1. XeoN

XeoN Guest

Prince Of Persia 2.

De Perzische prins uit Prince of Persia: The Sands of Time keert eind dit jaar terug van een korte vakantie, om zijn opwachting te maken in Ubisoft's Prince of Persia 2. Men heeft de olijke sfeer de rug toegekeerd en laat de speler nu rond vliegen, springen en hakken in een wat grimmigere wereld, die wel nog steeds vol met poles en vijanden zit.

De game staat gepland voor november en moet uitkomen op de PC, Xbox, Playstation 2 en Gamecube. Een voorproefje op het visuele deel van de actie krijg je vandaag door middel van een vijftal nieuwe screenshots, die hier te bezichtigen zijn.

Dat men deze trend voort wil zetten blijkt uit de opvolger op deze laatste titel, vooralsnog Prince of Persia 2 genaamd. In plaats van haastig een sequel op de markt te brengen, hoopt men ons in een jaar tijd een game te brengen die compleet nieuw aanvoelt, maar toch trouw blijft aan het origineel. Het meest opvallend is de nieuwe, grimmige setting, maar er zullen ook enkele nieuwe moves en spielerijen met de tijd beschikbaar komen. Geniet alvast van onderstaande vijf nieuwe screenshots. Prince of Persia 2 zal in november op de markt komen.

Links
    Ontwikkelaar Ubisoft
    XBW info Prince Of Persia WW (Met filmpjes).
    Prince Of Persia Warior Within website.

Screens :

[plaatje]http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200407/1089310547_0.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200407/1089310547_1.jpg[/plaatje]
    [Plaatje]http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200407/1089310547_2.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200407/1089310547_3.jpg[/plaatje]
    [Plaatje]http://archief.xboxworld.nl/images/content/27331.jpg[/plaatje]​

Laatst bewerkt door een moderator: 29 nov 2004
  2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Hmmz ! Lijkt me eigenlijk best vet spel ! Ik heb het eerste deel zelf niet maar die had ik gespeelt op een of ander demoding bij de v&d :+ Maar ik weet niet of ik deze ga aanschaffen

3. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah deze wassik bijna vergeten, ubisoft is wel erg stil over deze titel. Zullen wel hard aan het werk zijn en willen niet worden gestoord door pers ofzo.hij zou trouwens met de kerst komen, ik hoop dat ze het halen want dit ziet er ongelooflijk St03r u!t

4. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    zeker halen idd. pop1 vond ik ook echt leuk dus deze ook wel.

5. XeoN

XeoN Guest

Ja, de prins is stoerder geworden..
    Er schijnen meerdere manieren te zijn om levels op te lossen;en de combat is verbeterd..de prins kan nu ook met 2 zwaarden vechten !

6. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    ben bang dat ik de actie traag vind gaan omdat ik met ninja gaiden snelheid gewend ben. weet niet hoe snel deze is (op combat gebied) maar het wordt lastig voor ze.

7. XeoN

XeoN Guest

Check de E3 dvd van de PU.
    Staan beelden op; ziet er echt vet uit !

De game is veel geweldadiger dan deel 1 dus dat is goed :p

8. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
  9. XeoN

XeoN Guest

Deze game wordt zo dope he :)
    Noedel, bedankt voor het poste van de screens.

10. remco320

remco320 350Z lover

Leuk Bevonden:
    1
    Dit wordt cker wel vet, mare met die twee zwaarden heeft wel wat van Majesco's Blood Rayne. POP1 was egt heel bruud. POP 3d was echter zwaar bout. Als ze Sands of Time verder zetten kan het wel weer eens een PU Gold Award worden

11. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deel 1 paar keer gespeeld en nu te leen van een vriend. Wat ik heb gespeeld was geweldig, lekker rennen, springen, vechten door de levels heen. Echt geweldige gameplay, met fantastische moves.

Deel 2 is natuurlijk een verbetering. De prins is volwassener en de game veel geweldadiger, denk aan onthoofden. Deze game belooft veel. Is er iets bekend over xbox live?

12. XeoN

XeoN Guest

Nja, wat voor online mode zouden ze er dan in moeten zetten?

13. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    weg met die witte pofbroek :p beste uitspraak gewoon :D

14. XeoN

XeoN Guest

Ja, die broek was echt erg..:)
    De prins ziet er veel stoerder uit en het battlesysteem is ook beter, er schijnen meerdere manieren te zijn om levels op te lossen , de game is veel geweldadiger , je kan met 2 zwaarden vechten , nieuwe moves , je kan nu ook disarmen!!!!

Deze game wordt vet !

15. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game ziet der veel lijper uit jah en het lijkt idd veel geweldadiger te worden. Toch maak ik me nog een klein beetje zorgen over het battlesysteem... eerst zien dan geloven :) POP moet sowiezo wat geweldadiger worden..... trekt denk ik wat meer gamers, die duistere en snellere gevechten

16. XeoN

XeoN Guest

Op de PU dvd zeggen ze dat het battle systeem enorm verbeterd is..
    Daar gaan we dna maar van uit :p

17. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laten we het hopen, want ik heb nu bv. al geen zin meer om deel 1 verder te spelen, omdat het vechtsysteem zo nep is! |:-

18. s-xboxer

s-xboxer KOTOR II

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel denken jullie dat deze game gaat kosten?

19. XeoN

XeoN Guest

Ik denk gewoon €59,99
    Want de game is volgens mij niet zoals bij de eerste PoP een paar maanden Ps2 Exclusive.

20. s-xboxer

s-xboxer KOTOR II

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook zoiets. Ook omdat Pop:confused:ands of Time niet zo super goed verkocht maken ze deze niet goedkoper.
    Ik zag vandaag op nieuwe screenshots dat je ook koppen kunt afhakken. Ik hoop dat dit niet gecensureerd gaat worden (zoals bij Ninja Gaiden).

Deel Deze Pagina