hoi, Ik denk wel dat iedereen hier wel Prince of Persia kent. Nou ik ben nog niet ver maar zit alweer vast!!! Ik zit vast bij dat stuk met al die kamers. In 1 van die kamers met die slaapbedden in het midden, dat je van die pilaar naar pilaar moet springen. Ik hoop dat jullie bergijpen waar ik vast zit. Uhm voordat je in die kamer bent moest je nog via buiten zo'n stuk over de muur rennen want er is een stuk grond ingestort. En dat moet je dus die kamer rond en dat als je zeg maar 3 kwart van de kamer rond bent, via die pilaren kom ik niet verder. Want over de muur kun je niet renne en je kunt je ook niet naar benden laten vallen want dan ben je dood. Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel! -xoxox- Samentha
als je op dat kleine stenen uitsteeksel staat zie je een scheur in de muur, je moet dan aan de rand van dat uitsteeksel hangen en richting die scheur gaan, de prins zal dan aan die scheur gaan hangen en dan kan je je stap voor stap laten vallen, hoop dat het duidelijk is
Ik denk dat ik weet welke je bedoelt. Je moet (volgens mij) na driekwart weer omhoog rennen (daar zit in de hoek een stuk grijze steen) en dan aan een paar palen slingeren en dan kom je weer op een platformpje en dan aan het hek gaan hangen en dan naar de pilaar springen. Dan kun je je naar beneden laten zakken. Succes. ik hoop dat het lukt. Als dit niet het goede stukje is post dan even de naam van de savegame.