Prince Of Persia 1 was geweldig, lekker platformen op onze eerste 486. Ik vond Prince of Persia 3D niet echt geweldig, heb ik me lang niet zo mee kunnen vermaken als met het originele spel. Maar op zich lijkt een nieuw deel van PoP me wel leuk. Heb je toevallig iets meer concretere informatie over het aankomende spel, of is er voor de rest nog niks over bekend?
Doe niet zo veel moeite en bekijk gewoon de xbw mainpage http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=2741 Stond er gister ochtend al op.
Aah kijk, daar worden we wijzer van. Thx wouter, ben net weer van vakantie, heb dus de laatste week de mainpage niet kunnen checken. Screens zien er wel goed uit, en met Ubisoft lijkt het spel in goede handen
Ziet er wel mooi uit zeg. Prince of Persia op de Amiga heerstte en later op de PC ook. maar Prince of Persia 2 en Prince of Persia 3D zuigde echt hard. Ik hoop dat deze weer een waardige opvolger wordt
Ik ben niet heel erg voor oude coole platform games die worden omgetoverd tot een grafisch 3D spektakel. Je gebruikt een bekende naam, met misschien een leuk achtergrond verhaal (dat altijd vernaggelt wordt) om er volgens een HEEL ander spel van te maken. Dat soort spelen geven me meestal een vreemde zure smaak in mn smoel en doen me meteen minder prettig terugkijken naar het originele spel... Ik denk dat het belangrijk is dat je als grote uitgever ook nieuwe franchises kan bedenken, creeeren en uitwerken, en niet meedriften op het succes van een naam als PoP.
in level 1 bij prince of persia moest je eigluk helemaal naar links om het zwaard te halen maar als je die gast helemaal naar links liet koooomen en dan door het plafond terug liep en dan was je voorbij die ene gast dan hoefde je neit naar dat zwaard toe toendertijd had ik 8 games: prince of persia duke1 &2 demo lemmings + cristmas versie doom demo wolfenstein & spear of destiny wolfenstein en lemmings en duke 1 en 2 speel ik nog steeds weleens prince of persia wat minder want die is zoow moeilijk en je moet geduld hebben
dat is okeej vin je ook niet? dat ik dat allemaal nog weet betekent dat het een erg goed spel was en ook dat in level 5 waar je je eigen schaduw tegen komt en dat je dan je zwaard weg moet doen en dat er dan zo een brg kom en dan ben je bij het eind masterluk
Ik heb me dood geergerd aan POP 3D, ik vond het echt bagger Constant sprong ik verkeerd en elk randje was weer een saaie uitdaging, want ik kwam er gewoon niet langs (Ik heb het BTW wel uitgespeeld). Ik houd zowiezo niet van platformers, maar dat is een ander verhaal
Maar nu vind ik t echt, als ik steeds meer info binnen krijg een te gek spel worden. Ik denk dat dit eerlijk gezegd een must have wordt voor de oude Prince of Persia spelers
Dit spel wordt echt een topper, vooral dat met die dagger of time, dat je 10 sec terug i/d tijd kan. Altijd handig als je een jump verkeerd timed. En met Ubi soft aan het roer kan toch weinig foutgaan? Ik hoop dat ze de Splinter Cell engine gaan gebruiken voor de Xbox versie, dat zou supér zijn!*)
Ja gek, iedereen barst van de info over PoP, iedereen weet er alles van, ze hebben alle screenshots & video's.. En express om jou te pesten posten ze het niet hier :{