heb hem op de pc echt waanzinnig vet spel. alleen soms kan ik me een beetje ergeren aan de checkpoint saves en aan het vechten maar verder wel goed spel
Ik heb hem gister samen met een ps2 gekocht... Hij is super! Alleen moet ik een beetje wennen aan de controls van de ps2 maar alles aan POPofT is geweldig.
Ook ik wacht op de XBOX versie heb hem op PC gespeeld maar ik denk dat hij op mijn boxje lekkerder speelt. Verder is het een zeer mooie en tijdrovende game!!!
Ik heb 'm op de Playstation 2 en is echt een aanradertje voor iedereen die 'm straks op de Xbox etc... wilt kopen Zit alleen al vast :{
Had al een demotje gespeeld op de ps2 en vond hem heel erg mooi, het liep gelijk lekker alleen af en toe wat last van frame drops op de ps2, dus ik ga voor de xbox versie om de wat betere graphics en geluid en die extra stuff die word toegevoegd. Mij lijkt het echt een heel erg mooi spel worden op de xbox
ik heb hem nog niet gespeeld maar lijk me wel een gaaf spel ik denk dat ik hem wel ga halen voor de xbox als die er is