Prince of Persia: The Forgotten Sands

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 nov 2009.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Platforms
    Xbox 360, PS3 en veel meer.
    ~
    Uitgever
    Ubisoft
    ~
    Developer
    Ubisoft Montreal
    ~
    Genre
    Free running
    ~
    Release datum
    21 mei 2010

[gb]Informatie:[/gb]
    ^top

[gb]Screenshots:[/gb]

[gb]Meer[/gb]

^top

[gb]Trailers:[/gb]

[yt]T2WbkJqqXbc[/yt]

^top

[gb]Achievements:[/gb]

^top

[gb]Boxart:[/gb]

^top

[gb]Officiële website:[/gb]

http://www.princeofpersiagame.com/

^top

[gb]Opmerkingen:[/gb]
    Voor iedereen die PoP heeft gespeeld was/is het al lang duidelijk dat er een vervolg aan zit te komen.

en asjeblief Ubi, verander niet te veel aan de game. :'-( Het was met een reden een van de beste games van 2008. _O_

Laat de Prins zoals ie is, de combat, Elika, het systeem waar Elika je red, de grafische stijl, gebieden healen om daarna lightseeds te verzamelen.
    Luister niet naar de haters! :+
    [yt]4oA-gUqr8jI[/yt]
    [yt]DdZT6HIwoU4[/yt]

_O__O_

^top

Laatst bewerkt: 4 jan 2011
  2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha die gif is geniaal. Ik moet het eerste deel van deze Prins of Persia nog steeds uitspelen, ik kwam niet verder namelijk. Weet nu wel hoe ik verder moet maar heb de game nog steeds ergens in de kast liggen. Leuk dat er er een vervolg komt. Toch vond ik de beste PoP degene onder de naam Warrior Within.

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Alsjeblieft Ubisoft, verander er genoeg aan. Vond de laatste PoP, niet PoP waardig :mad:. Het was te makkelijk, geen uitdaging, te weinig speciale gebeurtenissen. Ik baalde er enorm van! Doe mij maar een Sands of time/Warrior Within/Two Thrones op de 360! Dan ben ik echt gelukkig! :D

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Vond PoP best aardig...alleen op den duur erg saai worden! Was telkens alleen maar van t zelfde! Dus hopelijk doen ze daar wat aan, dan ga ik m misschien in de gaten houden!

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond PoP nieuwe stijl best een prima game. Zowieso sprak de stijl me veel meer aan dan de donkere grimmige stijl van warrior within en two thrones. Maar ze mogen wat mij betreft wel een paar echte platform puzzels zoals in Sands of Time (mijn favoriet) erin doen. In de nieuwe PoP ging het allemaal wel heel erg vanzelf en gemakkelijk.

6. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Daar ben ik het mee eens..
    De laatste PoP was echt veels te simpel met amper uitdaging..
    Ik hoop dat ze dat veranderen..
    En je moet gewoon dood kunnen gaan!!

7. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    vond de dlc al een stukje moeilijker en als je dat einde ziet kon je zelf al raden dat er een deel 2 zou komen

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik wil een spel zoals Sands of Time. Die was echt zo tof! Het spel was eigenlijk nog best traag ook. En het had naar mijn mening ook de meest interessante locaties.

9. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Instant buy! Vond de vorige echt vet! Hoop dat hij veel op de laatste PoP gaat lijken.

10. Samwise

Samwise Kaas komt van melk

Leuk Bevonden:
    0
    De vorige Pop was qua stijl echt uniek! en ook gruwelijk mooi, ik hoop dat ze dit keer inderdaad wat meer veranderen aan de moeilijkheidsgraad en aan speciale gebeurtenissen.. ook mag het vechten wel iets anders imo :D

11. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Als ze een next-gen Warrior Within maken is mijn droom vervuld :+

12. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 heb ik 100% uitgespeeld, inclusief DLC.

Ik heb plezier gehad met deze spel. En dynamisch checkpoint is beste uitvinding, vind ik. Je hoeft niet telkens "You're Dead, haha" op de scherm te lezen :+ En vervolgens paar seconden wachten tot je respawn. Soms maak ik in korte tijd veel fout, dan is dynamische checkpoint heel fijn :thumbs:

Lightseed verzamelen vind ik ook leuk. En gesprek met Elia ook :)

De moelijkheidsgraad mag wat omhoog gaan. Ben benieuwd naar de verhaal van deel 2.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Je kan ook dood gaan! ;) Alleen omdat er geen 'GAME OVER, HAHAHA!' komt te staan denken veel mensen van niet.

PoP is gewoon niks voor jou. Jij wilt games met een moeilijkheidsgraad waarbij je ego verpulvert wordt. :+ DMC, Bayonetta etc.
    Toch mensen die het met me eens zijn. \o/

En de manier om het verhaal te ontdekken vond ik ook erg leuk gedaan. Er zijn zowat geen cutscenes, en als je iets te weten wilt komen kun je op ieder moment op (LT) drukken om een gesprek met Elika aan te gaan.
    Heb het op ieder mogelijk moment gedaan, gewoon omdat ik alles wilde weten.

Die Lightseeds waren ook echt leuk om te verzamelen. Eerst ga je door het gebied terwijl het besmet is, en zodra je het geheald hebt heb je het gevoel totaal ergens anders te zijn. Alles heeft weer vrolijke kleurtjes, en je hebt zin om er doorheen te rennen.
    Nu kun je dat dan gaan doen door die lekkere bolletjes te verzamelen. Leuke speurtocht. :9

Kijk, ik vond SoT ook een geweldig spel, sowieso hét beste spel van de vorige generatie. Maar nu is het tijd voor deze stijl, deze prins en zijn manier van spelen. (al hoop ik ook nog op een HD remake van de vorige trilogie, maar dat moet los staan van dit nieuwe deel)

edit: de filmtrailer van SoT:
    [yt]Z8EA7EbFX4k[/yt]

Vind het er goed uitzien. Vooral voor een gamefilm.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Film is baas. :cool:

15. Samwise

Samwise Kaas komt van melk

Leuk Bevonden:
    0
    die trailer ziet er goed uit! ga deze film zeker checken!

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zie de trailer nu pas, erg tof kan niet wachten. Disney <3

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Waar had je het dan over? :+

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik wist dat de film al baas zou worden, maar durfde niet te kijken op mijn stage. :+

19. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Trailer is tof!! Film kijk ik dan weer wel erg naar uit! Gaat vast en zeker zo vet worden als de Pirate's films!

20. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Van mij mag Ubisoft ook hetzelfde stijltje hanteren, vond de nieuwe PoP tenminste weer eens een originele game. Sands of Time was een erg goede game maar de games erna trok ik niet, vond het steeds meer richting God of War gaan en die game deed alles toch net ff wat beter als de PoP delen. De laatste PoP heb ik echter met veel plezier gespeeld. Toch maar binnenkort eens opnieuw beginnen want heb hem ook nog niet uitgespeeld.

Deel Deze Pagina