[Prince of Persia: WW] Hulp bij Garden waterworks (past)

Discussie in 'Algemeen' gestart door uffhund, 7 dec 2004.

1. uffhund

uffhund New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik zit in het spel echt vast en weet niet wat ik moet doen. Nadat het dakaha wezen voor de 2e (of 3e, weet niet zeker - het is het stukje waar hij eerst dat vogelmens doorsteekt) achter me aankwam en dat gehaald heb moest ik terug in de tijd om een machine te laten werken. nadat ik dus dat van de dahaka heb gehaald en terug de tijd in ben gegaan kom ik in die tuin terecht en kon daar op de brug 2 kanten op, 1 met allemaal stangen en 2 bewakers bij de deur en de andere kant waar je een switch om kunt zetten om een blok omhoog te halen.

Ik ben eerst de kant op gegaan waar de bewakers stonden. Dan kom ik op een gegeven moment op een veld met zo'n ronde schakelaar in het midden die 2 (van de totaal 6) blokken beweegt. Na enig gepuzzel is het mij gelukt om naar boven te klimmen en door zo'n gang te gaan, daar greeg ik een 'life upgrade' en dan kom ik niet verder. Wat moet ik dan gaan doen? Het lijkt erop dat ik iets met het water moet laten lopen en dat die blokken ook als een soort kraan werken. Plz help!

Groeten

2. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
  3. uffhund

uffhund New Member

Leuk Bevonden:
    0
    mm, kom er met de walkthrough ook niet helemaal uit.
    deze is namelijk nog niet helemaal af..

Deel Deze Pagina