hoi ik speel prince of persia ww en het spel is supper gaaf maar ik zit vast. Ik had net dat stukje met die vrouw gehad dat zij je een zwaart geeft vanaf dat moment weet ik niet waar ik heen moet. pleas help mij zodat ik weer verder kan
er is al een topic hierover maarja, bedoel je in die grote kamer met die rotsen ofwa?? ik heb 'm uit, maar kweet niet echt waar je zit..
ja het is in die ruimte waar je die rode chik had gered enzo(paar levels al terug) kijk je hebt een hendel en als je die draait gaan er steed rotsen omhoog ja in dat stukje kreeg ik dat zwaart (weet je nu waar ik zit en wat ik bedoel)
je moet eerst die grote troon wegtrekken en dan die gang ingaan, daar vind je je derde(?) lifeupgrade! dan ga je die gang weer uit en dan zie je aan de linkerkant een kamer waar je in moet, daar kom je door op de rotsen aan de linkerkant te komen!
die derder lifeupgrade had ik al ja miss heb ik iets over het hooft gezien ik ga maar weer snel verder spelen en kijken of ik verder kom vast bedank!!! (als ik verder kom) *)
Gelieve het in een thread te houden en in de helpthread verder te gaan: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=64177