prince of persia

Discussie in 'Algemeen' gestart door masta_user, 26 mrt 2003.

1. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    prince of persia: the sands of time komt uit! :)

het belooft dus een goede game te worden (waarschijnlijk wel succesvol).
    ik neem hem want ik heb hem op de NES en speelde hem bij een maat op de PC.

2. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de voorgaande delen opzich mooie games, afwachten wat er van dit deel terecht komt. Is iig niet iets wat ik blind zal kopen, de game biedt veel potentie maar zoals zo vaak wordt dat dan slecht uitgewerkt.

3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
  4. Ephax20

Ephax20 Xbox User

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was echt vet toen op mijn oude pc.

5. Honesty

Honesty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    prince of persia 1 was vroeger een wereldspel, weken, zo niet jaren heb ik het gespeeld. Een maat van me ging zelfs nog verder want die heeft het spel jaren gespeeld(zonder dat het mogelijk was om te saven) zonder dat hij door het laatste veld kwam. Kopen doe ik het denk ik wel...

6. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    PoP heb ik echt TEEEE vaak gespeeld, ik ken alle levels nu nog uit mn kop (DAMN!! :) ), maar PoP 3d zoog echt zwaar, dus ik weet niet of ik deze haal, zal wel niet...

7. emilthe1stking

emilthe1stking King no. 1

Leuk Bevonden:
    0
    (Ouwe topic, ik weet het, maar had geen zin om een nieuwe te maken)

Ik zie nu overal om me heen previews en screenshots opduiken op internet en tv, en ik moet zeggen ze hebben wel een groot interesse in mij opgeroepen voor dit spel.

Ziet er echt vet uit, de gevechten zien er ook cool uit, maar wat ik vooral tof vond was hoe hij tegen een muur kan rennen en hoe je de tijd terug kan spoelen tijdens het spelen (blinx, maar dan veeeeel beter :D )

Allen jammer dat het geen Xbox exclusief is, geeft het spel meer waarde vind ik of mijn xbox, whatever :D

Effe een paar van mijn favorieten screens:

Laatst bewerkt: 16 jul 2003
  8. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    IGN heeft een aantal filmpjes online staan.
    Zeker de moeite van het checken waard, want de animaties zijn echt waanzinnig!

9. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.159
    Op de megafestatie heb ik de PS2 versie ff kunnen spelen. Zag er erg goed uit qua animatie enzo, maar ik begreep van de controls nog niet echt veel. Heb ook maar 2 minuutjes kunnen spelen ofzo, maar zag er in ieder geval leuk uit en als ze het een beetjegoed aanpakken, dan wordt het een regelrechte hit.

Maar ik denk dat als deze rond dezelfde tijd als ninja gaiden uit gaat komen, ik toch zeker wel voor NG ga kiezen, simpelweg omdat ik verwacht dat die game NOG een stukje mooier en beter zal worden. En dan koop ik deze game gewoon een jaar later als ie afgeprijsd is :D

10. mello1982

mello1982 xbox playah

Leuk Bevonden:
    0
    gezien bij gamekings,lijkt me ook een vette spel.
    ga ik zeker kopen:D

Deel Deze Pagina