ok ik maak altijd stomme topics ik weet het daar heb ik geen monerator voor nodig maar di is hoog nodig want ik zit in het eerste level bij prince of persia en ik kan nie bij die dolk komen ik moet denk ik over die stenen vent lopen maar da lukt me niet ik weet het gewoon weg niet meer
de hint was dus het cheats en help topic (of iets in die richting..) maarre, waarom in godsnaam in het hardware topic? vond je het "hard" ofzo?
Ik help je nu wel, ondanks dat andere al zeiden dat hij verkeerd staat, ben je in ieder geval geholpen. Je moet aan het begin tegen de muur lopen en zo direct naar achteren springen, zodat je op het beeld komt. Zo moet je ook verder omhoog gaan. Op gegeven moment kom je bij z'n hoofd. Daar moet je heen en weer tussen de 2 muren springen. Hierbij moet je goed timen. Leer jezelf een ritme (soort beat) aan. Et voilĂ .. Je bent er. Succes.
Geen dank, PM me maar als je er nog niet uit komt, of vraag het in die tread die Slurpgeit aan aanwees.
Thread is moved naar games cheat/help. En donald, wil je voortaan niet zo spammen, door 3 keer in 1 minuut een bericht te plaatsen. Dat wordt niet gerespecteerd hier! Ze zijn nu verwijderd, maar als ik het nog een keer zie kan je een Officiele Waarschuwing komen halen....
close hem dan meteen luie moderator /Mod Commentaar op modereer acties ( (on)terecht ) in de thread zelf worden niet geaccepteerd, zo ook WannabeMod gedrag