1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prins Bernhard overleden!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door GrEyFoX1987, 1 dec 2004.

  1. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Nederland 1 en 3 niet onderbroken waren zou je gelijk hebben, maar waarom op DRIE dezelfde zenders? Overigens vind ik het overlijden van Theo van Gogh toch een beetje anders (erger) dan het overlijden van Andre Hazes en Prins Bernhard, maar goed.
     
  2. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja drie zenders tegelijk een beetje klassieke muziek draaien en terugblikken op het leven van deze gozer is heel nuttig.

    En dat van Hazes en Van Gogh werd niet op 3 zenders tegelijk uitgezonden aap.
     
  3. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Tja, als je een herdenkingsflimpje over Bernhard wilt zien kun je toch gewoon op 1 van de wee andere publieke zenders kijken, toch? Vertel het gewoon kort op ned. 2 dat hij dood is en dat er nieuws is op de andere twee zenders, en ga door met de wedstrijd. Snap het niet dat er 3 zenders nodig zijn om hetzelfde nieuws te vertellen.
     
  4. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    GOUDEN TIP :cool:
     
  5. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Er was net een overzichtsfilmpje met beelden van het afgelopen jaar onder begeleiding van een dramatisch muziekje. Ik kreeg er rillingen van.

    Prins Bernhard, rust in vrede.
     
  6. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Jezus gasten, doe eens even normaal zeg.. :{
     
  7. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh, wie bedoel je hiermee? De mensen die over het voetbal klagen?

    Sorry hoor maar iemand die niet inziet dat het overdreven is om op 3 zenders tegelijkertijd te doen heeft echt een groot bord voor z'n kop. Ga verder met het voetbal en laat de mensen die lekker een potje willen janken lekker NL1 of NL3 kijken, poeh. Nu moet ik een beetje een of andere gare Duitserzender opzetten om voetbal te volgen :{
     
  8. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Komen er weer een paar mooie ferrari's vrij ;) Nu ff serieus. Het is denk ik maar beter voor hem. Zijn lichaam was op. Blijft natuurlijk wel erg voor de familie....
     
  9. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    Voetbal..., jezus wie kijkt daar ook dan naar.
     
  10. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Miljoenen Nederlanders :)
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Mijn condoleances naar de familie. Maar ook ik moet zeggen dat ik het overdreven vind dat 3 zenders tegelijk hun programma's moeten onderbreken. Een zender was in mijn ogen genoeg geweest hoor, 2 zenders ook wel, maar zend dan wel andere dingen over Bernhard uit.

    Kijken hoelang het duurt voordat mensen massaal dingen voor in hun msn naam gaan zetten. Oh te laat, ik zie al iemand met 2 roosjes.
     
  12. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een ophef allemaal over het overlijden van 1 persoon... ik heb niks tegen het koningshuis, hartstikke leuk die poppenkast, maar waarom wordt er op dit moment op 6 verschillende zenders (!!!) de toespraak van Jan-Peter uitgezonden... laat ze lekker die voetbalwedstrijd blijven uitzenden en dan een balkje in beeld dat op Ned 1 en 2 er een uitzending is over het overlijden van bernhard...
    op dit moment op Ned 1,2,3, RTL 4,5 en SBS6 dezelfde toespraak, alsjeblieft zeg...

    ik vind het koningshuis sowieso 1 grote soap... die gasten worden toevallig heel gelukkig in de juiste familie geboren en meteen zijn ze schatrijk. ik vind het een stuk erger als mijn buurman die ik bijna nooit spreek overlijdt als dat 1 of andere oranje overlijdt... die gasten kosten alleen maar geld en wij moeten belasting betalen zodat bea weer een nieuw hoedje kan laten maken... wat doen zij voor ons?

    ik vind het erg dat bernhard is overleden en mijn condoleances gaan natuurlijk uit naar de familie maar doe allemaal rustig aan... zijn deze mensen belangrijker dan de gewone burger omdat ze toevallig bij een familie behoren die van oranje nassau heet :confused:
     
  13. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord is nu overigens weer te zien op Ned. 3
     
  14. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    mjah ach rip ik denk dat de beste man blij was dat het afliep...Maar why the hack is het erger dat theo van goch sterft of bernhard overlijd :confused: snap het niet helemaal als iemand overlijd is dat voor de directe omgeving alteid even erg
     
  15. Afroman

    Afroman Becaus i got high

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    R.I.P Hebben er zelfs :mad: UEFA CUP Voetbal voor onderbroken :mad: maar gelukig hebben we de 8) Duitser 8) er ook op dus heb ik het nog kunnen kijken Feyenoord 2 - 1 Schalke04
     
  16. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Deze man wou sterven in Afrika... zelfs dat hebt nog niet zo mogen wezen.
     
  17. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Op nu.nl staat wel een mooi stuk over Bernhard voor de geïnteresseerden http://www.nu.nl/news.jsp?n=450300&c=10

    Feyenoord speelde overigens echt brak vanavond. Als ze hadden verloren was het terecht geweest.
     
  18. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    kijk dan nog maar eens. overal is t aan. hij is er geweest helaas.. rust in peace mate
     
  19. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor Prins Bernhard heb ik erg veel respect. Ik hoop dat zijn ziel in vrede mag rusten samen met zijn vrouw.
     
  20. DuckyWarrior NL

    DuckyWarrior NL Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina