1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prins Bernhard overleden!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door GrEyFoX1987, 1 dec 2004.

  1. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    tja leven zuigt
     
  2. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja maar met een kroontje op het hoofd rouleert het ;)
     
  3. Hot Fm

    Hot Fm Dorpsgek

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet zo maar denken nobody is perfect
     
  4. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Het is maar te zien , wie is nobody , een arme sukkelaar die iets probeert en gelijk gepakt en veroordeeld wordt, of een ryke die in dit geval gerust gelaten wordt.
     
  5. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil ook F-16's op mijn begrafenis :D
     
  6. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL.Nog ff gouw reageren op de lockheed affaire etc.Het geld wat ie daarvan heeft gekregen is allemaal naar het wnf gegaan (waar jij oprichter van is) het is niet correct dat ie dit geld heeft aangenomen maar het is wel goed terecht gekomen.Verder heeft hij wel degelijk heel veel betekent voor OA de natuur.Het s kortzichtig om maar te roepen dat ie in de gevangenis hoort etc.Het is een groot verlies voor OA de natuurbescherming.Ik vind dat deze man een groot resepct verdient.
     
  7. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    WNF ...super man die Bernhard...echt ...je moet respect hebben voor die man


    hij houd tenminste van Afrika en de mensen / Dieren

    een gemiddelde NL er niet !!!
     
  8. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee, ik ben niet overtuigd.

    Het is kortzichtig om te denken dat iemand die "goed" is voor de natuur (maar ondertussen wel de jacht een warm hart toedraagt 8) ) per definitie niet in de gevangenis thuishoort. En hoeveel panda's zullen er gered zijn met dat miljoen? 2, 3 misschien? De enige goede doelen zijn die die levens van mensen beter maken! Pure geldverspilling.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2004
  9. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah jij hebt dus nog nooit gehoord van de balans in moedernatuur.Verder ben ik niet pro jagen maar is het in sommige gevallen wel degelijk nodig om de wild stand goed te houden.Dit omdat men niks afwist van de balans in de natuur en vrolijk de wolf heeft uitgeroeid waardoor de reeen ed geen natuurlijke vijand meer hebben hier in NL.Waardoor ze teveeel eten etc.Beetje kortzichtig om maar te roepen dat geld aleen moet gaan naar mensen.Daar merk je aleen wat op de korte termijn van en op lange termijn gaat de wereld naar de klote.
     
  10. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij had de jacht juist afgezworen, door de jacht is hij juist anders naar de dieren gaan kijken, hij is ze juist gaan beschermen.
     
  11. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook dat nog.Maargoed ook om heel even advocaat van de duivel te spelen.Ook maar even de andere kant van de jacht te belichten
     
  12. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben een voorstander om Beren en Wolfen los te laaten in het Bos...

    dan maar Minder mensen in het bos
     
  13. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja , je mag wel zeggen dat hij van dieren hield , en zeker op het moment dat hij ze net afgeschoten had. :cool:
     
  14. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    ach ja zou jij ook niet blij zijn als China heel Tibet uitmoord ??
     
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    MJah Ik verbaas me een beetje dat zon opmerking uit jou mond komt.Aangezien voor het jagen in 2 posts al is weerlegd.Maargoed voor de koppigen onder ons nog een paar voorbeelden: De afslachting van olifanten in afrika voor ivoor= gestopt dankzijn 1 telefoontje van Bernhard.Later is de gehele vooraad ivoor in de fik gezet.De onnodige ijsberen jacht door verveel amerikaanse tropen op groendland? 1 telefoontje van bernhard en de het was daarmee afgelopen.
     
  16. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me zéér onwaarschijnlijk. denk je nou echt dat die mensen hun broodwinning gaan opgeven omdat een of ander prinsje zegt dat ze dat moeten? Zou jij ook stoppen met werken bij Albert Heijn als Mr. Bernhard je opbelt?
     
  17. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah het is idd gestopt(afgezien van het stropen) maargoed je kan geloven wat je wilt maar de man had invloed en die wist ie ook te gebruiken.
     
  18. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Nou kerel , hoezeer ik je ook mag , nu moet ik wel ingrijpen, dat de hele wereld naar de klote gaat , is een feit.
    Maar je moet ook weten dat de gefortuneerden , waaronder ook prins berhard dit voor een groot stuk zelf in de hand gewerkt hebben.
    Eerst voeren ze vrolijk hun hobby uit, en later gaan ze alles verbieden, waarom , omdat ze te oud worden? of omdat hetgeen waarop ze jaagden te zeldzaam geworden is?.
    Is dit tweede het geval, dan hebben ze er toch zelf aan meegewerkt.
     
  19. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Aaahhhh... Gecondoleerd ermee, koninklijke, wilhelmus, van oranje nassau, peter jan, gerben, van aaschoten Bernhard...
     
  20. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan natuurlijk blijven twijfelen aan de goedheid van de mens.Bernhard is niet gestopt met jagen om dat ie te oud werd of 1 van de andere genoemde redenen.people change.De gefortuneerde (in dit geval vaak de multinatinals) zijn natuurlijk voor een groot deel verandwoordlijk voor de achteruitgang van deze wereld.Maar als Iemand die ook gefortuneerd is iets opricht als het wnf vind ik dat die daar een groot respect voor verdient.Hij heeft een "cirkel"doorbroken als je het mij vraagt.Hij heef iig natuur bescherming publiek gemaakt en ook het belang van de natuur naar voren gebracht.
     

Deel Deze Pagina