prison break xbox 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door heardofdark, 27 jan 2009.

1. heardofdark

heardofdark HEARDOFDARK

Leuk Bevonden:
    0
    Prison Break Game

Brash Entertainment is bezig met het ontwikkelen van een Prison Break game voor de playstation 3 en xbox 360, dit meldde een woordvoerder van het bedrijf. Op meer informatie moeten we nog even wachten de releasedatum van de game is wel bekend, deze staat gepland voor februari 2009.

zou het mogelijk zijn als deze game ook in nederland uit komt ? zoja dan meot ik deze hebben :D

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Edit

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Liever niet. Niet omdat ik geen fan van de serie ben, maar meer om het feit dat ik de ontwikkelaar niet ken en bovendien dit soort games een mislukkingspercentage van zo'n 90% hebben. ;):)

4. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel fuckin' wreed zijn.

Mits het goed uitgewerkt wordt..

6. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dit soort games? Er is één andere serie game en die was gewoon goed.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mooi, scheelt je weer 60 euro voor een possible flutgame. Na LOTR conquest en andere kutaankopen ben ik steeds voorzichtiger geworden. De enige filmgame die zeker nog komt is Harry Potter omdat ik Dulle NL voor moet zijn met de 1000 hoerige punten die gescoord moeten worden. Hij wint het wel weer met zijn filmpjes denk ik. ;):)

8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    kutaankopen ligt voornamelijk aan jezelf.

Als je van tevoren gewoon genoeg info over een game verzameld, previews en reviews leest en kijkt naar hoe andere mensen de game beoordelen dan kun je een aardig beeld van het spel vormen.

Mede daardoor nog nooit een game gekocht die ik niet vet vond, zou ook zonde zijn van het geld.;)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat is waar, maar je moet niet vergeten dat een miskoop ook snel gedaan, zelfs na het lezen van verschillende reviews en previews. Je weet het nooit helemaal zeker met games. Dit had ik van tevoren ook gedacht met Oblivion, maar die game is wel 600 uur op vakantie in mijn 360 geweest. ;):)

10. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn er best wel veel hoor, tenzij je het alleen over de Xbox 360 hebt. Dan heb je volgens mij alleen een Lost en CSI game, die volgens mij allebei vrij middelmatig waren.

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg maar gerust k.u.t. Lost was wel geinig trouwens maar dat hield ook snel op

Leuker is nog het zijn de makers van eerder Film games waaronder de Chipmunks en nog eentje...google is je vriend :+ Dus nee dank u.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Lost was mooi, maar veel te kort en eentonig. Vond het leuk met een guide erbij, maar dat doe ik meestal met games, film of niet. Ik neem aan dat jij dus deze game ook over laat gaan? ;):)

13. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik dacht dat Prison Break de serie ook stopte, laat staan dat er dan nog eens een game uit de grond gestampt word.

14. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer is dit.. de xbox 360 arriveert nu al in het tijdperk dat er allerlei budget ontwikkelaars opstaan en ook mee gaan doen... in het begin van elke console is bijna wel elk spel de moeite waard, maar na een paar jaar krijg je dit soort titels, ik zag laatst ook dat darten uit was op de 360, en nog wat andere titels waar je eigenlijk niet eens wist dat ze uit waren omdat ze slecht zijn.

Dat wil natuurlijk niet meteen zeggen dat dit een barre titel wordt, maar de signalen zien er niet goed uit.

Deel Deze Pagina