[gb]Prison Break[/gb] Ontwikkelaar: Zootfly Uitgever: Koch Media Genre: Actie en sluipen Platform(s): Xbox 360, PlayStation 3 & PC Spelers: - Opties: - Releasedatum: Februari 2010 Officiƫle Website: XBW Gamepage: Klik [gb]Informatie/gb] Fans van de Prison Break televisieserie hebben ook een interactieve versie van de show om naar uit te kijken. In de rol van Tom Paxton zullen zijn de thema's in de spannende serie nog eens dunnetjes over kunnen doen. Het spel speelt zich af in Fox River State Penitentiary, waar Tom Paxton heengestuurd is om uit te vinden waarom Michael Scofield, de held uit de tv-serie, de cel in is gegaan. Het spel loopt dan ook parellel aan de gebeurtenissen in het eerste seizoen van de serie en je komt een assortiment aan bekende figuren tegen. Je zult in het spel moeten sluipen, maar ook vechten en klimmen in talloze locaties bekend uit de serie. Check hier onder de nieuwe shots, release is ergens in de aankomende maanden. [gb]Screenshots/gb] [gb]Filmpjes/gb] -[gb]Reviews/Previews/Artikelen/gb] -[gb]Verder/gb] Kon hier nog geen topic van vinden , misschien niet goed gezocht. Anyway. Ben zelf groot fan van Prison Break maar ik heb nog mijn twijfels bij een heus spel van deze serie. Wat jullie?
Ben ook een grote fan maar de game zal niet veel worden denk ik. De makers ken ik niet nog nooit van gehoord en dan weet je het meestal wel.
Er is een nieuwe trailer hierover... Bwah, denk toch dat ik hem ga kopen als ik hem goedkoop op de kop kan tikken. Al iets geweten van de prijs? Lost kostte ook geen 60 euro bij de release
Het word zeker geen Topgame dat weet ik nu al vanaf de beelden , maar toch wel een leuke game om te spelen denk ik , helemaal als je de Prison break series hebt gevolgd zoals mij.En de 1ste serie was absoluut het beste. Denk dat het gameplay wise best stroef en stijf zal besturen ,maar wel leuk genoeg voor als tussendoortje zeg maar.
Ik heb een beetje het idee dat het een beetje speelt en zo eruit ziet als The Godfather 2 , op zo'n manier vechten ook. Maar denk wel dat het voor de kenner lache is om deze game door te spelen.
Ben groot fan van de serie zal de game wel halen maar dan alleen als hij ergens goedkoop te krijgen is.
Ga je serieus een game kopen omdat je de serie goed vond? Deze game wordt gemaakt in Slovenie en ziet eruit alsof ie uit 2004 komt..
ik zie dat ze hem bij dimplus.nl nu binnen hebben. mensen die hem al hebben en eventueel kleine review kunnen geven?