Prisoner of War is binnen :)

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 28 aug 2002.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Had hem laatst 2ehands gekocht van iemand (niet via X-Bazar :+) en is nu binnen, Xbox staat nu alleen niet hier dus moet nog paar dagen wacht, ondertussen ff boekje doorspeuren.

leuke wat ik nu al ontdekt heb : Boekje is in Nederlands :) (EA doet het, MS niet, andere uitgevers ook niet zo vaak, en Codemasters dus ook), en als je hem online registreert krijg je toegang tot wat zooi (walkthroughs enzo)

2. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
  3. ThaFrag

ThaFrag Just a n00b, 4 life?

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem tweedehands hebt kun je hem dan wel registreren? Misschien kun je dat maar 1 keer ofzo... :confused:

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Re: Re: Prisoner of War is binnen :)

Weetniet of die andere persoon dat heeft gedaan, zo eens kijken

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Re: Re: Re: Prisoner of War is binnen :)

Ja het kan, je meld je daar gewoon aan en zegt dat je PoW hebt, verder niet zo bijzonder : Je bent dan Code M lid ofzo (kan ook zonder een game te kopen) en je krijgt een walkthrough in je mailbox, waar ik niet echt op zit te wachten..

6. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een truuk om meer mensen naar hun site te krijgen dus, stelt weinig voor meestal zoiets.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Boeiend, ik vind het wel goed dat ze ook wat meer weten van de gebruikers, ben niet bang van Codemasters :)

8. ThaFrag

Leuk Bevonden:
    0
    Heb PoW zelf nog niet, moet nog komen, moet eerst mijn maandloon binnenkrijgen :) Maar als ik hem heb ga ik het iig proberen zonder walkthroug. Dat is zo weak he :) Dan kan iedereen het halen als je al precies weet wat je moet doen...

9. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    tot ze morge voor je deur staan :D

Laatst bewerkt: 28 aug 2002
  10. ThaFrag

Leuk Bevonden:
    0
    Net als die kaboutertjes van hoe heet die reclame ook al weer :) Komen ze je auto mollen hehe...

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    En dan? Zolang ze aankomen met een bak vol games vind ik het best :) Adres hebben ze sowieso niet.

12. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe LOL

ik zou die walkthroug toch ook ni eerst gebruike ze
    als ik echt ni meer kan volgen, dan zou ik het gebruiken, maar anders is gewoon de lol van het spel eraf

13. ThaFrag

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, als je het dan uiteindelijk uit hebt gespeeld heb je helemaal niet het gevoel van: joo! goed van mij...:)

14. The Exe Master

The Exe Master I want Xbox live!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm als je een Walktrough gebruikt ben je echt zielig, al in het spel kun je er makkelijk uitkomen voor een beetje currency word alles je al aangewezen en is het zo simpel.

15. ThaFrag

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me echt zo'n stoer spel he! Ik kan niet wachten tot ik hem heb :)

16. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat jij er veel plezier aan beleeft maar ik heb 'm een keer gehuurd, en ik hoop dat ik 'm nooit weer te zien krijg. En ik wil het mijn boxje natuurlijk ook niet aan doen.

17. ThaFrag

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Is het echt zoooo erg dan? Sommigen zijn er gewoon dol op, anderen haten hem :confused:

18. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ving het idd een erg spel. Ik zat toen met 2 kameraden, we hadden POW en 007 gehuurd. We hebben POW even gespeeld daar waren we het gauw over eens, slechte graphics, Slecht verhaal, en het boeide ons ook helemaal niet. Er was geen 1 keer waarvan we zeiden nou dat spel komt zeker in onze collectie. En ik wil het al helemaal niet over 007 hebben
    :r . Toen hebben we maar weer met z'n drieen op 3 Xboxen Halo gespeeld ;) . Je moet het natuurlijk wel zelf weten maar huur 'm dan eerst, ik heb je gewaarschuwt.

19. ThaFrag

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu al gekocht, nog maar vijf minuten gespeeld, 's morgens voor school, ga hem nu weer spelen. Ik vond de eerste indruk zeker wél goed :)

Deel Deze Pagina