Heb gisteren Prisoner of War gekocht. Helemaal in de war van allerlei verschillende reviews ben ik er achter gekomen dat ik het spel tenminste klote vind... Ik hou zelf van strategie en role playing, wat best gepaard mag gaan met een beetje geweld, maar POW is echt saai! Je kan niks doen, je wordt gesnapt om de 10 sec. Ik geloofde gister niet dat ik het vol zou houden om te blijven spelen, dus heb ik de game geruild voor Enclave. Volgens mij een stuk beter.. Wat zijn jullie ervaringen met POW? ciao
Ik hoop iig dat ik het uithoud.. Heb het niet zo op dingen enorm vaak overnieuw doen enzo Echt een spel voor de dagen waarin je je verveeld
bij POW kan je zooooooooooooveeeeeeeeeeeeel doen als je niet gesnapt word, en dat is de kunst, wat in de eertste levels nier eens echt moeilijk is (om niet gesnapt te worden)
ja weet je wat het is: POW kan volgens mij een superspel zijn, maar dan moet het meer diepgang hebben. De intro bijvoorbeeld al, zuigt enorm. Saai saai saai. Ik heb ongeveer een uur door het kamp gelopen, met de twee mannen gepraat en geprobeert te eten, met het resultaat dat ik 25 keer de bak indraaide omdat ik of tegen een mof aanliep, of te dicht bij het hek kwam. Ik had er gewoon meer van verwacht. Iemand reageren?
Hmm Level 1 vond ik iig zeer vervelend, level 2 ging beter, level 3 een stuk moeilijker, level 4 errug leuk, en nu in level 5, nadat je level 1 hebt uitgespeeld word het echt leuker, je komt dan ook in kampen met zo'n 15 รก 20 man
POW is best een leuke game,je moet het meer als opvulling zien op weg naar betere tijden en betere spellen. En daar hoort ook frustratie van de game bij als het weer is niet zo gaat als je zelf zou willen. Maar ja,je kan altijd nog een potje gaan dammen en je spelcomputer de deur uit trappen dan heb je ook de frustraties niet en hou je het lekker simpel voor jezelf Maar wil je dat ook ik ech nie gaming 24/7 for life.
Jullie zijn zeker een beetje grafische sletjes ofzo? Dat is het um vast maarja ik vindt hem wel leuk ik hou van sneaken net zoals ik hou van snipen
What the F#$%ck is er mis met grafische sletjes. als webdesigner stel ik nu eenmaal hoge eisen aan een spel. Enclave is trouwens wel heel erg mooi!!! Voor iedereen die toch weet te ontsnappen uit die Germancamps: RESPECT! ciao
Heb zojuist 1e missie uitgespeeld : 497 uur :{ (in het spel he, niet in het echt ) beetje veel vage foutjes erin gevonden, maarja. Ook paar keer opgepakt door die foutjes..
Prisoner of War : Mijn mening. First off : Ga nou niet lopen zeiken op dit spel, je houdt er van of niet. Ik heb dit spel vandaag door het eerst gespeeld, moest wel wennen, camera view is echt suxor!! grr . Verder is het best leuk, heb 1e level uitgespeeld in eh 497 gamehours, was paar keer opgepakt, 1 of 2x door iets vaags :{. Het sneaken is op zich wel leuk, maar ik weet niet of ik het geduld kan opbrengen om het hele spel uit te spelen Voor mijn 1e level kreeg ik een D, ik probeer hem nog eens goed uit te spelen, nu weetik iig wat ik moet doen Morgen ga ik weer verder met level 2 (heb daar nog niks gedaan).