Privéberichten

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Repelsteeltje, 12 jul 2004.

1. Ik zou het wel handig vinden dat als je op die pop up druk je meteen naar de pm's ga in hetzelfde venster als dat je was, dus niet een nieuwe.

2. Robbertus

Robbertus X B O X

Leuk Bevonden:
    11
    nee das niet handig want dan wordt je onnodig onderbroken

3. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, idd onhandig! ben je net in een thread aan 't lezen / posten ofzo... word je opeens weggehaald :confused:

misschien handig als je het als optie zou kunnen instellen

4. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Waarom zou je je druk maken om zoiets? Je kan toch gewoon kiezen om die pop-up te negeren en in het scherm waarin je bezig was naar je User CP en vervolgens naar je PM's te gaan. Bovendien denk ik dat de meerderheid het fijner vind zoals het nu is, nu kan je je PM bekijken en vervolgens direct weer verder gaan waar je bezig was.

Even horen wat de anderen er over te zeggen hebben..

5. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3

kijk en zo hoort het _O_
    ik vind het heerlijk zoals het nu is, kan makkelijk in je pm komen. dus LAAT HET ZO.

6. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Dat kun je toch zeggen? Ik kan tenminste in opera kiezen of ik het in een pagina op de achtergrond wil openen of gewoon in de huidige. Een nieuwe blokt ie dan alleen omdat Opera het als een ongewenste pop-up ziet :+

7. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    inderdaad!

8. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon laten zoals het was........is

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat kan hoor... als je een pop-up krijgt wordt aan je gevraagd of je hem wilt openen in een nieuw venster of in het huidige venster... ok is een nieuw venster, cancel is het huidige venster.

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    ik zou het zo laten
    ik vind het veel handiger.
    want soms merk je het niet als je antwoord hebt gekregen en al heb je een pop up ziee je het gelijk even klikken en je ziet het.

11. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ach ja, het heeft zijn plussen en zijn minnen. Aan de ene kant baal ik er een beetje van dat ik die extra muisklik moet maken voordat ik verder ga, maar aan de andere kant ben ik ook blij dat me die keuze gepresenteerd wordt en ik dus zelf kan bepalen hoe ik het graag wil hebben.

Het was wellicht eleganter geweest als je dit vast kon instellen in de user opties, maar helaas is dat niet gebeurd.

Hoe het ook zij; we gaan niet in de forumcode rommelen, dus we zullen ermee moeten leren leven.

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dit was bij vBulletin 2 als ik me niet vergis ook al zo hoor, of heb ik het nou helemaal mis?? Volgens mij is er namelijk niks veranderd aan het popup-systeem.

13. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ook in v2 was dat zo als ik me het goed herinner. En ik vind het zo wel handig, de keuze om hem in een nieuw venster te openen of niet.
    Ok--> nieuw venster annuleren--> hetzelfde venster. En die ene muisklik maak ik me geen zorgen om :cool:.

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Als ik annuleren doe ga ik niet naar een priveberichten in hetzelfde venster maar blijf ik waar ik was. Bij mij staat popupkiller aan (google toolbar) en als ik die popupkrijg kan ik hem niet even uitzetten, maar weet ik wel dat ik daarna naar priveberichten moet gaan. Ook krijg ik een mail met link ernaar, dus vind het nu ook prima. Als je dagelijks uren achter je kastje zit maakt die seconde extra ook niet uit:)

15. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Laat het gewoon zo man. :)

16. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Kleine zijweg: met google toolbar kan je aangeven dat je voor bepaalde sites wel popups wilt zien. Ik heb voor xbw popups gewoon aan staan.

17. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Mogelijk had ik bij vB2 de mailmelding uit staan... :confused:

Deel Deze Pagina