private messege ik ben ineens alle berichten kwijt in mijn inbox en weet zeker dat ik ze niet heb verwijderd er stonden er 46 berichten in weet iemand hoe dat kan ??? alvast bedankt cheeta
op xboxworld kunnen er nooit 46 pm's in je inbox zitten bij mij zegt ie al bij 10 ofzo dat ie vol zit.
Lol, nee hier op Xboxworld, met PM. Maar om even antwoord te geven op de vraag van de topicstarter: Het kan zijn dat je ze per ongeluk verwijderd hebt of iemand anders heeft via jouw account alles verwijderd....
daar baal ik van als iemand anders dat heeft gedaan en ik kan niet achter halen wie of is dat wel mogelijk omdat te doen en het is op XBW
Vraag even aan een admin/mod of hij een IP check wilt doen, misschien kan je dan diegene achterhalen?
Jij kunt er helemaal geen 100 ontvangen. Het maximum staat op 50 pm's, ik heb het gecheckt en er is geen enkele member die meer dan 50 pm's heeft. Voor degenen die er minder denken te kunnen opslaan: kijk eens in je folder Verzonden berichten, de pm's die daar in staan tellen ook mee met het totaal.