1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Private Messages op hol geslagen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Marius, 10 mrt 2003.

  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Hallo Mods..

    ik heb een uurtje geleden een PM gehad. Heb deze gelezen en beantwoord. Daarna heb ik nog 4 keer de melding gehad (pop-up) dat ik een nieuwe PM had. Maar elke keer was er geen nieuwe PM in mijn inbox. Klopt niet helemaal volgens mij..

    misschien handig om te weten?
     
  2. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had ook problemen ermee. het kwakelt een beetje.

    trouwens dat profiel-faq-zoeken enz is ook weer down
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat het dit is;

    Stel; Je roept index.php op van het forum. Op de server wordt die aanvraag verwerkt en kijkt het php bestand wat er aan keiharde HTMl informatie moet worden verwerkt. In dat PHP bestand staat onder andere de 'vraag'; Is er een PM berichtje voor de ingelogde persoon? Als dat zo is, wordt er in de html code gezet dat er een popup moet komen. De HTML wordt verstuurd naar de bezoeker en krijgt idd die popup. Jij denkt 'leuk', opent de PM via de popup en surft met het andere scherm nog wat verder. Maar als je de 'back' knop gebruikt en weer terug komt op index.php vraagt die geen nieuwe info aan maar gebruikt die dezelfde HTML broncode en geeft dan dus idd een pop-up.

    Dit kan ook gebeuren als het html bestand wordt opgehaald uit temp internet files. Dan moet je ff op CTRL+F5 rammen :cool:
     
  4. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    hmmm, dat zou het best eens kunnen zijn.. logische verklaring!

    normaal doe ik heel regelmatig CTRL+F5. Ik zal kijken als ik het weer krijg of dat het is..
     

Deel Deze Pagina