Private Messages

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Blaauw, 20 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou graag willen weten hoe het komt dat het aantal PM's die onder in het Main Forum altijd staat niet klopt.

Er staat nu bij mij: Je hebt 12 berichten en 0 ongelezen berichten.

Maar in werkelijkheid heb ik maar 4 berichten, waar zijn die andere 8 dan??

2. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    huh :confused: Bij mij kopt ie wel....maar misschien heb je ze nog in een andere map (de tracking map)???

(PS...ik vind het wel vervelend dat, als je de hele tijd actief blijft op het forum, het aantal nieuwe berichten blijft staan...ook de draden die je al lang gelezen hebt blijven staan als nieuw...:mad:)

Edit: heb je show messages from the beginning staan???

Laatst bewerkt: 20 mei 2003
  3. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wist niet dat je meerdere folders had. Bleek dat die andere 8 berichten in de folder "verzonden" stonden en waren van 25 december vorig jaar, beetje vaag wel dat ie alleen die bewaard heeft. Maar goed ben er uit nu dus.

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    mooi *)

Dan kan deze op slot

[tromgeroffel]

Case Closed

5. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Omdat er veel mensen gingen klagen dat hun pm box vol zaten, en dus niet wisten dat er ook nog een map "verzonden berichten" bestond...

hebben we toen besloten om standard de verzonden berichten niet meer op te slaan... tenzij je het zelf aan klikt!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina