1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evo Soccer 4 vragen...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yi-Long, 19 nov 2004.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    ... om te beginnen; hoe chip je de keeper!?
    Zijn er speciale manieren om een omhaal te doen, of heeft het uur met timing te maken!?
    Hoe werkt dat met effect geven!? Vooral bij vrije trappen is dit nogal lastig...
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik zou zeggen, doe de trainingmode. Daar staat precies in hoe je de keeper chipt. Ik meen, X en dan meteen Linker Trigger.
    Maar in de training staat dat precies uitgelegd!

    En als je met een wedstrijd bezig bent en je drukt op Start dan krijg je een menutje, en dan staat onderaan Command List..daar staat het ook in als het goed is.
     
  3. Gazzo

    Gazzo Belgium Xbox Masta

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook op de zwarte knop duwen
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Left trigger + X = chip :) Dit moet je weer niet te lang vasthouden, want dan gaat ie over doel. Werkt net als "normaal" schieten met zo'n powerbalk.
     
  5. Gazzo

    Gazzo Belgium Xbox Masta

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    en soms springt hij ook vanzelf

    maar het beste is gewoon nog altijd de keeper uitdribbelen. Geeft de meeste voldoening ook als je scoort en als je multiplayer speelt geeft het een extra kick als je mist (als deze actie in de laatste minuut ofzo plaatsvindt :p)
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Thanks, chippen lukt nu makkelijk en is al paar keer gelukt in de wedstrijden...

    Heeft er iemand al eens met een omhaal of halve omhaal gescoord, of heeft iemand ze uberhaubt al gezien!? Want ik ben nog geen omhaal tegengekomen in het spel. Zou vreemd zijn als je in het ultieme voetbalspel geen omhaal kunt doen, lijkt me...!?
     
  7. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    neeh nog niet gezien ik weet ook niet of het het echt mogelijk is dat zal meer een gelukje zijn denk ik
     
  8. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe geef je nou effect aan de bal met een vrije trap?
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Alhoewel ik de PS2 versie heb zal deze niet verschillen met de Xbox versie dus is een omhaal wel degelijk mogelijk. Het is alleen heel moeilijk uit te voeren. Probeer het volgende: geef je een voorzet vanaf de zijkant, probeer dan te zorgen dat de bal op borsthoogte achter de speler waarmee je het wilt doen komt en druk dan op de schietknop. Het is verdomde moeilijk maar het is echt mogelijk. Er komt ook geluk bij kijken, zelfs voor iemand die al jaren PES games speelt, en het hangt af van de situatie. Maar dat het mogelijk is is een feit. Halve omhaals zijn zelf nog veel makkelijker uit te voeren, dat is weer te doen door op de schietknop te drukken wanneer de bal op heuphoogte is en de bal ongeveer een meter van de speler vandaan is. Dan zal hij een halve omhaal doen, wanneer je dit niet goed timed zal hij gewoon een volley uitvoeren. Alles draait in dit spel om de timing en de situatie. Hoe staat de speler, welke speler is het, waar staat de keeper enz.enz..... Maar niets gaat gemakkelijk in dit spel...... Daarom kun je het ook blijven spelen, na vele jaren van spelen maak ik nog steeds doelpunten die ik nog nooit eerder heb gescoord.....
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Druk tijdens het schieten (dus tijdens het vollopen van de shotbar) de bewegingstoets in de gewenste richting en de bal zal een effect meekrijgen. Let wel, het ligt aan de speler waarmee je schiet. Beckham zal het dus beter kunnen dan Sikora ofzo...... Ook de vrije trap is zeer moeilijk, zelfs wanneer je het goed beheerst. Scoren is nooit een zekerheid. Verras de keeper eens door met 2 speler een vrije trap te nemen en te schieten met de speler die eigenlijk de pass opzij zou moeten geven. Heeft twee voordelen: de keeper wordt verrast en de muur zal te laat springen waardoor je dus makkelijker kan scoren.
     
  11. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje, speel het spel nu vanaf ie voor de ps 2 uit is.
    maar ik kan niet hard, laag op goal schieten
    vind ik de xbox versie wel super cool, heb ik alleen wat moeite met de contols, voor al L. naja, iemand die weet of dat kan, en hoe het moet?
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Hoe laat je de 2 speler schieten schieten.Ik kan alleen de bal aantikken met hem
     
  13. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Linker trigger ingedrukt houden terwijl je schiet.

    Maar ik heb het al eerder gevraagd, heeft iemand een link naar een lijst met alle Xbox trucjes???
     
  14. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is het niet mogelijk wat je wilt, Masterchief88. Met de controls heb ik overigens geen problemen, gelukkig niet. Maar ik heb wel een ander probleem(pje) met de vrije trappen: ik weet hoe ik met 2 man achter de bal kan staan, ik weet hoe ik effect aan de bal moet geven, maar ik heb de bal er nog maar 2 keer in het doel gekregen... op de training :mad: Ik krijg de bal met gemak tussen de palen, maar de keeper zit er 9 van de 10 keer tussen. De rest gaat vlak langs. Wie heeft ideeen hoe ik em echt IN het goal krijg?
     
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    he ff de eerste vraag beantwoorden over de omhaal:jah das mogelijk ik heb al 3x een halve gedaan dus een hele moet ook wel mogelijk zijjn .Aleen nog niet gescoord 2 x in het niets zon omhaal en 1 over
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Is het mogelijk een schwalbe te maken!?
    ook is het irritant dat je soms gewoon tegen een tegestander oploopt zonder een knop in te drukken, en dat er dan een overtreding gezien wordt door de scheids.
    ook vreemd is als je langs iemand gaat, dat je soms teruggefloten wordt voor een vermeende overtreding (duwen ofzo!?)
     
  17. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb wel een paar keer gehad dat ik een tegenstander wilde passeren met de zwarte knop maar per ongeluk wit indrukte en mijn speler (spontaan?) ging liggen. Ik weet niet of het toeval is of een schwalbe maar het zag er niet als een echte overtreding uit.
    En dat je soms onterecht vrije trappen tegen krijgt ligt volgens mij meer aan de partijdigheid van de scheidsrechter, die soms tegen je fluit en soms alles door laat gaan..
     
  18. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    is gelukt horr een omhaal (meer een halve maar tog) kwam op de lat
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Ach joh, ik speel PES al jaren en het is mij misschien 10x gelukt om een omhaal te scoren. Dus geduld mijn vriend...
     

Deel Deze Pagina