1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer '09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tript, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    De Demo van vorig jaar was ook niet veel.., de snelheid was te hoog.
    maar het zegt idd wel iets meer
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Pes 2009 zal ik denk toch wel halen, vorig jaar had ik eerst Fifa 08 gehaald maar na een tijdje was ik het slome gameplay echt zat. Elke keer zo langszaam omdraaien, vervolgens sprinten etc. Toen ik Pes 2008 speelde vond ik dit allemaal veel lekker werken, daarom speel ik de game nog steeds.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik hoop dat ze gewoon iets doen tegen dat 'cheaten' van de CPU.
    Zojuist 1-1 tegen zweden gespeeld: ik 4 rode kaarten terwijl het eigenlijk geel had moeten zijn, penalty gemist terwijl ik gewoon rustig op een hoek mik met Huntelaar, een goal van mij afgekeurd omdat een medespeler die ik niet bestuur blijkbaar een offensive foul heeft gemaakt terwijl ik die bal erin kegel, en zij scoren uiteraard met een lullige kopbal tussen 3 verdedigers in vanuit een corner.

    Je krijgt ook regelmatig goals tegen doordat je een verdediger 'wisselt' en die dan te vroeg naar binnenduikt terwijl de tegenstander recht door rent, en je dus steeds ACHTER de verdediger terecht komt en achter hem aan moet rennen, ipv dat ie gewoon meteen goed positie kiest t.o.v. die verdediger...

    Gewoon frustrerend wanneer je in alle opzichten veel beter bent, maar je mannetjes 100% kansen missen (of gered worden), en de tegenstander krijgt 1 lullige halve kans en die vliegt erin omdat zowel je verdedigers alswel je keeper aan het slapen zijn...
    Als dan ook nog eens de scheids zwaar tegenwerkt door je bij iedere overtreding direct rood te geven, zelfs al ging je duidelijk voor de bal, tja... :N
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ok, dus als je 1 keer van je vrouw scheidt blijf je ook je hele leven vrijgezel?
    Beetje kortzichtig.
     
  5. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hij blijft geen vrijgezel. Want hij is getrouwd met Fifa.

    Domme vergelijking dus.
     
  6. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal PES 2009 waarschijnlijk maar 2 x aanraken, maar als de scheidsrechters nog steeds zo naaierig zijn verkoop ik PES 2009 meteen. Ze geven voor foking elke overtreding een gele kaart man ! Hoe moet je de bal anders afpakken?
     
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik zal Pro Evolution Soccer 2009 niet gelijk halen zoals voorgaande delen.
    Wacht nu eerst rustig de reviews af en het commentaar op de fora's.
    Al met al blijf ik Pro Evolution Soccer 2008 spelen, vooral tegen vrienden blijft het tof.
    Dan wel naast me op de bank, online is namelijk nog steeds te slecht geregeld. Helaas..
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik bedoel te zeggen dat als iets het 1 x verknald je heus wel een 2e kans kan geven. Nu is ie in principe aan het daten met een man :)
     
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat ligt toch echt aan je eigen spel...
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft wel gelijk dat scheidsrechters af en toe veel te snel de rode kaart uitdelen.
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Een tackle van achter op de man is een rode kaart in het spel...en in het echt.
    De ene scheidsrechter is wat strenger dan de ander in het spel... en in het echt.

    Nee ik heb geen moeite met de scheidsrechters, vergt alleen veel oefening om perfecte tackles te maken om ballen te veroveren..
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015

    De scheidsrechters in 2009 zijn nogal wisselvallig. De een geeft geel wanneer je een doorgebroken speler neerhaalt, ipv rood... en de ander geeft direct rood terwijl je zeg maar 'over de bal' de man per ongeluk neer haalt (soort mislukte sliding op de bal van voren)...

    ... nu is dat op zich 'realistisch', maar wel fucking frustrerend, en als je alle andere frustratiepunten in PES2008 daarbij optelt, dan moet dat gewoon beter worden in 2009...
     
  13. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Strenge scheidsrechters ben ik een voorstander van. Zo hou je het spel fair.
     
  14. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik ben erg benieuwd naar de bevindingen van Jows in leipzig binnenkort.

    Ik verwacht een zeer objectieve kijk van hem.
     
  15. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben het totaal niet met je eens. overtredingen horen gwoon bij voetbal vind ik:)
     
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik zekere zin wel natuurlijk, maar je moet wel ergens een grens trekken.
     
  17. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar als een scheids te licht optreedt kunnen tegenstanders te vaak aan de noodrem trekken zonder gevolgen.
     
  18. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen zaosl jij nemen zeker Barcelona en Manchester United.
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat hebben strenge scheidsrechters met het nemen van Barcelona/Manchester United te maken?
     
  20. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij doelt er waarschijnlijk op dat TSquares dat soort teams kiest omdat daar van die pingelaars bijzitten die niet af te stoppen zijn,en om ze af te stoppen heb je vaak een overtreding nodig.

    Nou word ik eerlijk gezegd ook moe van mensen die dat soort teams kiezen om te pingelen,ik speel altijd met Nederland,gewoon omdat ik een Nederlander ben,en speel de helft van de keren tegen Brazilie,en ik neem niet aan dat dat allemaal Brazilianen zijn waar ik dan tegen speel..Nee,dat is voornamelijk omdat ze daarmee goed kunnen pingelen..zucht
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina