1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer '09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tript, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje rare manier van die hard fan zijn.
     
  2. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Een die-hard fan hoeft niet perse op release dag te spelen. Die weet dat (in dit geval een game) ook een tijdje later nog goed is. Ik heb dat ook. Kan erg uitkijken naar een game (bv OFP2) maar hoef die niet perse direct te spelen.
     
  3. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben je geen die hard fan, maar gewoon een fan. Zelfs voor een fan is het raar om een spel te kopen en dan 2 maanden te laten liggen. Komt erop neer dat je niet genoeg geprikkeld wordt om het spel te gaan spelen.
     
  4. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Even mezelf quoten:

    klopt dat trouwens van half oktober of is de exacte releasedatum nog niet bekend?

    Heb zin in morgen!!
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Adam van WENB heeft mij per mail eens verteld dat het 17 oktober is.
     
  6. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat weten we dus morgen. Maar tussen de regels door lees je enthousiasme. De gameplay lijkt verder verbeterd.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Kan.. Ik reken mezelf echter wel tot diehard, aangezien ik in zowel PES5 als PES6 meer dan 200 uur speeltijd heb gestopt, en in PES2008 ruim 150. Er staat ook voordat ik echt ga spelen, in die 2 maanden speel ik uiteraard wel wat online en offline potjes.
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat bedoel ik niet. Je hebt zeg maar 2 soorten fansites, de ene is erg objectief en altijd enthousiast; de ander weet ook kritisch naar de game te kijken. Dan vraag ik me af; wat voor soort fansite is de Winning Eleven Blog?

    Maar goed, we zien het morgen dus hoe de game is. :)
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, en ik las laatst in de Cosmo dat de nieuwe film van Uwe Boll wél goed was...
     
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach, meneer is op z'n teentjes getrapt :'-(
    Zo slecht zijn die reviews in de Veronica niet en blijkbaar hebben ze hem toch echt gespeeld.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Nouja, met zo'n bevooroordeelde conclusie is het natuurlijk wel verdacht. Ze zijn op voorhand al gecharmeerd van FIFA.
     
  12. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    WENB vond PES2008 ook verdomd goed, dus ik zou het met een korreltje zout nemen.

    Hoewel ik verwacht dat PES2009 een stuk beter wordt, dus natuurlijk kan het ook echt geweldig spelen.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Preview Zweeds blad.

     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal niet, ik hoop zelf ook dat PES '09 goed wordt. Concurrentie is altijd goed voor een product. Ik zeg alleen maar dat ik persoonlijk de Veronicagids niet vertrouw als het om games gaat, en als ik wil weten hoe een game is dat ik dan niet als eerste de Veronicagids opensla.
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm
    de spaanse league toch echt weg...
    godverdomme :mad:
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Allemaal leuke pluspuntjes qua gameplay, maar het verlies van de spaanse licentie vind ik echt 3x kut.. :mad:. Ook het feit dat Edit mode en Master League vrijwel neit vernieuwd zijn, vind ik echt niet meer kunnen Konami!
    Ook Bayern weg voor een Russische eendagsvlieg, beetje onbegrijpelijk.
     
  17. NL Sander

    NL Sander Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Spaanse competitie is niet écht weg, maar voor een groot gedeelte wel ja. Erg jammer:{

    Inmiddels heeft ook PESFan zijn report uitgebracht:

    http://www.pesfan.com/news/?id=7236158

    WENB komt om 12.30 met hun report.
     
  18. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet indrukwekkend wat ik lees. Absoluut geen revolutie op het gebied van gameplay. Ze weten bar weinig verbeteringen te noemen.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Wow, dat stuk wat ik op PESfan heb gelezen is echt leuk! Klinkt weer goed.
    De edit mode wordt toch wel vet, je kunt nu .jpg's van je HDD importeren voor op je shirts!
    Dus dat wordt weer een eigen teamlogo :D. Ook kun je weer je eigen clubliederen uploaden (hoe vet is dit, dit gaat pas echt sfeer brengen :D:D).
    Dus het gemis van de Spaanse licentie kan makkelijk worden verholpen door gewoon alle logo's en sponsors up te loaden via je HDD.
    Gelukkig zijn de keepers ook verbeterd :D:D:D.
     
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Het klinkt anders allemaal veelbelovend, vooral het nieuwe selecteer systeem, de nog vrijere bal, betere keepers, verdedigers die juist blijven staan en een nieuw schiet systeem....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina