1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer '09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tript, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, daar noem je net wel wat. Wat heb je aan een spel? Het moet een goede gameplay hebben ( Daar heb je mij weer AC/DC :D ). Als PES dus ook volgens jou een betere gameplay heeft dan weten we genoeg, nietwaar?
     
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het een mooi idee van Fifa, maar ik denk gewoon niet dat het gaat werken. Met 50 mensen in een club zitten. Dat betekend trainen met elkaar, wedstrijden spelen etc. Moeten er veel regels opgesteld worden, vaste tijdstippen komen etc.

    Dan zou ik toch liever bij een echte voetbal club gaan ;)
     
  3. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    10 vs 10 online vind ik een knappe technische prestatie, maar ik vraag me af of de casual gamer (en dat is imo toch 95+ % van de gamers) hier iets aan heeft.

    10 vs 10 is imo:

    OF extreem hard-core want idd moet dit in team/club/clan verband gedaan worden en dan ook nog eens tegen een ander team met diezelfde mentaliteit

    OF het wordt een volstrekte chaos met kluitjesvoetbal en eigen doelpunten e.d. (aka teamkillers/spawnkillers in het fps genre)

    ...

    De 2 vs 2 (over 4 xbox'en) vind ik VEEEEEEL belangrijker, en ik hoop dat Konami DAT iig wel voormekaar heeft, er vanuit gaande dat ze die f******g lag sowieso hebben gerepareerd (eerst zien dan geloven)
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel waar, dat wordt een beetje zoals met clans. Degene die nonstop spelen die zullen uitstekende teams hebben en degene die af en toe spelen zullen dan weinig kans maken. Dat zal je altijd houden, maar je hebt gelukkig divisies he.

    Maar PES had toch ook 7v7 online, dat heb ik althans gelezen laatst.
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, maar dat zal dan de Legend mode zijn en dan speel je niet echt 7 tegen 7 maar met zijn zevenen on-line tegen de CPU. Een rare mode als het waar is....
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Laatst bewerkt: 15 sep 2008
  7. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zo het niet werken.
    Iedereen heeft altijd een vaste groep mensen met wie je gamed.
    Wie van digitaalgras gaan ook onze eigen club maken, iedereen 1 of 2 vaste posities en van uit daar gaan we spelen.

    Ok je moet wel wat toewijding hebben, maar veel games zullen het zo gaan doen. Is het niet via een site, dan wel via een gewone vriendengroep

    Maar uiteindelijk gaat naar een goed uitgewerkte 2vs2 ook mijn voorkeur, puur omdat ik dan zelf meer aan voetballen kom. Hopelijk komt het in beide spellen
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina