Pro Evolution Soccer 2009 [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 21 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AgentSmith

AgentSmith Guest

Eerste beelden van Pro Evolution Soccer 2009 gelekt?

Gisteren verschenen er vier off-screen foto's van de nieuwste voetbal telg van de hand van Konami: Pro Evolution 2009. De foto's laten het hoofdmenu zien en de mogelijkheid om je eigen shirts te ontwerpen.

Hoewel Pro Evolution Soccer 2009 niet officieel is aangekondigd ligt het in de lijn der verwachting dat we tegen het einde van dit jaar weer aan de slag kunnen met een nieuw deel. Konami liet echter weten dat het momenteel niets kan zeggen over het eventuele bestaan van Pro Evolution Soccer 2009.

Of de foto's daadwerkelijk van PES 2009 zijn of dat het hier om een knap staaltje Photoshop gaat blijft voorlopig even gissen. Bekijk de foto's hieronder en oordeel zelf.

http://www.xboxonly.nl/nieuws/11750/Eerste_beelden_van_Pro_Evolution_Soccer_2009_gelekt?/

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ziet er tof uit, het shirt ziet er ook mooi uit, nu alleen hopen dat het echt is. Ik denk van wel overigens. Het zou leuk zijn als er eindelijk officiele duitse teams in zouden komen. Pes 2008 was voor velen een flop. Vooral offline en de graphics die het 'm deden. Hopelijk veranderd Konami dit drastisch want dat zag er niet uit. Nu speel ik de game af en toe nog met veel plezier (de Masterleague, net nog gespeeld 1 minuut geleden) en ik blijf het heerlijk vinden.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel opletten Smith. ;)

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ach, we kunnen niet altijd de eerste zijn. :) Dan verhuizen we naar die andere thread en gaat deze op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina