1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2009 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Burt Macklin, 3 mrt 2009.

  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben wel blij dat de woorden simulaition vaak terug komen in het stukje tekst, aangezien dat voor mij PES maakte.
     
  2. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Nu zullen ze wel een andere engine moeten gebruiken, de huidige is door iedere (voormalige) PES-fan wel zo'n beetje uitgekotst..
    Ook ik heb dit seizoen zowel Fifa als PES een kans gegeven, al kan geen enkel voetbalspel op tegen PES 5 nee:'-(
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Tja, het is een beetje hetzelfde PR-praatje als ieder jaar, maar ze stellen nu ook al jaren zwaar teleur. PES5 blijft qua gameplay toch de beste (wellicht PES6 ook, maar die heb ik nooit gespeeld vanwege het ontbreken van een replay-functie(!))

    Ik hoop niet dat dit weer betekent dat ze nog steeds aan 'scripted' wedstrijden doen, oftewel dat zodra jij scoort, opeens de AI van je eigen verdedigers omlaag gaat en de kwaliteiten van de tegenstander omhoog, zodat ze weer iets makkelijker gelijk kunnen maken en het weer 'spannend' wordt. Oftewel, ik hoop dat dat hele 'valsspelen' van de AI niet meer terugkomt.

    Daarnaast zit ik niet te wachten op games die non-stop gigantisch spannend zijn. Ik wil gewoon zelf invloed hebben op de snelheid etc van mijn spel, dus het ene moment wil ik rustig opbouwen, en het andere moment wil ik versnellen en naar voren gaan. In de laatste PES was het eigenlijk non-stop hectisch, werd je non-stop opgejaagd, en was het veels te veel een aggresieve arcadegame met matige controls geworden, ipv een game zoals PES5 was.

    Ik hou hoop, want ik was ooit toch een echte PES-fan, maar Konami heeft er de laatste jaren alles aan gedaan om de fans weg te jagen. Ik wacht rustig af, maar Konami moet dit keer echt met GOEDE en grote veranderingen komen, als ze willen dat ik weer terugstap naar PES.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Een heel hoop blablabla. De PR praatjes van ALLE voorgaande delen waren bijna gelijk. PES is dood, ook PES 2010 zal het niet gaan waarmaken. Rot op, als ik beter ben dan mijn tegenstander (menselijk of CPU) dan wil ik hem gewoon af kunnen slachten. En niet dat mijn team gaar gaat doen omdat ik 3-0 voorsta.

    Nee, dit is allemaal slap gelul. Ik zit echt niet op een nieuw PES deel te wachten.
     
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Gezocht, het liefst drie, mensen die in zijn voor Legends.
    Zodat we een paar achievements kunnen halen.
    En gewoon leuk met ons zelf gecreëerde spelers kunnen voetballen. :)
     
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Is er dan echt helemaal niemand die deze game speelt? :eek:
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Jawel!
    Ik heb net weer een achievement gehaald :D.

    Ik ben wel in voor een potje Legends. Alleen is mijn mannetje echt superslecht lol. Ik zit bij ADO, seizoen 1. Toen ik echt alles begon te missen, ben ik maar weer ML gaan spelen :p.
     
  8. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Geeft niet, die van mij zit ook pas in seizoen twee. :+
    Meestal is de verbinding met buitenlanders nogal slecht.
    Dus ik hoop dat het met een Nederlander wat beter gaat.
    En als het niet werkt kunnen we ook gewoon online een potje voetballen.

    Maar ik heb jou al in mijn Friend list, zal je binnenkort eens toevoegen voor een potje! :)
     
  9. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel dit ook nog regelmatig. alleen heb ik de achievements van legends al en vind ik online spelen verder maar niks want er is altijd lag
     
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Je mag ons altijd helpen met Legends achievements hoor. :+

    Heb je ook lag als je online met Nederlanders speelt?
    Meestal is dan mijn verbinding wel redelijk stabiel.
     
  11. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan het proberen natuurlijk, ik zal je wel ff toevoegen

    edit: toegevoegd, jemug je hebt al aardig wat gamerscore totaal. Legend dingen idd minder maar daar wil ik je wel bij helpen.

    mijn BaL gast is al best aardig, zit nu in 2013 ofzo dus heb wel wat seizoenen gehad. dan nog zijn is de all trophies achievement ver weg
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2009
  12. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Nice, dat zijn we al met z'n drieën.
    We proberen het gewoon een keer. :)

    Die trophies achievements zijn sowieso karig om te halen.
    Gaat aardig wat tijd inzitten.
     
  13. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil misschien PES 09 kopen, maar iemand die mij kan laten zien of vertellen wat van PES beter is dan FIFA. En waarom ik dan PES "moet" kopen.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Er zijn van beide versies een demo. We kunnen ellenlange verhalen vertellen, maar speel de demo's en oordeel zelf!
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Net als Ultimate Player 8).
    Bij PES2008 had ik rond deze tijd al 1000G, maar denk dat ik dat met deze niet ga halen.
     
  16. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
    Toppie!
    Niet eens aan gedacht.
     
  17. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Vast al eerder besproken ; maar is het altijd zo gemakkelijk om spelers te huren in de master league? Is dit een 'foutje' in het spel,zie ik een of andere instelling over het hoofd,of wat..?! 8)
     
  18. tuned

    tuned Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die problemen allemaal wel mee vallen:
    Online spelen blijft toch het leukst, aangezien je niet tegen CPU speelt die werkelijk altijd hetzelfde doet aanvallend en verdedigend.
    De lag online valt ook wel mee, wat ze bij pes09 goed gedaan hebben is dat je de wedstrijd helemaal host of helemaal niet, niet helft om helft. Dus als je geen lag wil moet je gewoon iedere wedstrijd hosten: ja zo simpel is het. Ik doe altijd quick match en zodra ik zijn connectiebolleje flashing rood zie, dan ga ik gewoon weg, en als dit niet het geval is heb ik nooit maar dan ook helemaal NOOIT last van lag.

    Toch moet ik bekennen dat pes5/6 gewoon geweldig was, die gameplay hadden ze nooit helemaal om moeten gooien... maarja pes blijft pes dus 2010 zal ik toch ook moeten kopen, en 2v2 moeten ze gewoon vloeiend laten verlopen, maar nog veel belangrijker: ze hebben het hele clangebeuren uit pes gehaald, je kunt geen clans meer creeren voor 2v2, dus je stats kun je niet mee pronken, 2v2 is gewoon totaal nutteloos geworden, dit moeten ze absoluut terughalen, en 10 v 10, alsjeblieft doe dat niet, alsof er dan maar iemand is die niet voor eigen actie gaat, wie wil er dan centraal achterin staan en zich aan zijn taken houden xD? dat zal echt F'jes voetbal worden.
     
  19. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    PES 2009
    715 of 1000 [​IMG]
    42 of 50 Achievements

    [​IMG]
    Legends Master 50 [​IMG]
    A title awarded when you play with 100 users in Legends.

    En dat was de laatste online achievement. :cool:
    Nu eens even kijken hoe dicht ik bij de 1000 kan komen.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Succes!

    Ik vraag me af op Konami nog een transfer update gaat doen voor 2009, of dat ze lekker denken: koop 2010 maar. Sowieso heb ik weinig vertrouwen als het gaat om dit soort dingen met Konami.
     

Deel Deze Pagina