1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2009 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Burt Macklin, 3 mrt 2009.

  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Dat vraag ik me ook af, Konami een beetje kennende gaat dat niet gebeuren.
    En gaan ze zich volledig storten op het "zeer vernieuwde" volgende deel.

    Zou het wel echt tof vinden als ze het doen, kan ik het mooi bij dit deel houden. :)
     
  2. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    zucht...
    die connectie rondjes bovenin tijdens het gamen zijn zelden allebei groen !
     
  3. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil nog even kwijt dat hoe vaker ik dit spel speel hoe slechter ik het ga vinden. Ik kom 'heel vrolijk' alle fouten dingen weer tegen. CPU cheats valt gelukkig mee want ik speel alles nu op makkelijk niveau om alle achievements te halen. Echt als ik al die achievementkrengen heb dan zet ik dit spel gelijk te koop.

    Ik adviseer het overigens niet (van mij) te kopen :+
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2009
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja als je alles op easy gaat spelen en puur voor de achievements, dan wordt het nogal snel saai vrees ik.
     
  5. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt maar dan irriteer ik me toch net een klein beetje minder aan hoe slecht het spel is, maarja hoe eerder ik ervan af ben hoe beter
     
  6. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ff tijd om wat games met 2009 te spelen en het waren stuk voor stuk trillers ! weer ff lekker genieten dus ;) pes kan mooi zijn

    in het begin een slechte verbinding ? dus Rode connectie ballen?
    dan ben ik het liefst weg...maar kan ik zomaar connecten ? dan gaat mn status er toch aan ? "ja, die eXtince disconnect zo vaak.."
    wordt dat niet ergens bijgehouden ?
     
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Moet alleen nog de European Master Cup, oftewel de Uefa Cup.
    Nu ben ik vijfde geworden in het seizoen en speel ik een soort van voorronde voor de European Championship.
    Nou ben ik daar express derde in geworden zodat ik dacht door te stromen naar de Master Cup.
    Maar niks is minder waar, er staat namelijk nu nog nergens in mijn kalender dat ik daarvoor moet spelen.

    Kortom, hoe kom ik in hemelsnaam in de Master Cup.. 8)
     
  8. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Omg, zie net dat ik op één punt na toch vierde ben geworden.
    En heb hem natuurlijk met m'n slimme hoofd opgeslagen. :'-(

    Wéér een seizoen voor niks, jottem.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    WTelt die cup ook mee voor Ultimate Player dan?

    Ik ben ff bezig met alle national teams.. :D
    Ik heb al 130 uur op de tellers staan :eek:
     
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Je moet alle leagues en cups halen, dus ik neem aan dat deze dan ook moet.
    Er even vanuit gaande dat je niet alles uit Become A Legend hoeft te halen voor de Ultimate Player.
    De rest heb ik namelijk al. :)

    Ik durf geen eens te kijken hoeveel uur ik heb. 8)
    Het nieuwe deel ga ik ook niet halen, als ik eenmaal een PES deel in huis heb kan ik me er heel moeilijk toe zetten om een andere game te spelen.
    Zo liggen hier bijvoorbeeld nog een GTA IV en een Banjo Kazooie die nodig uitgespeeld moeten worden. Zonde.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Zou dat aan PES liggen? Ik heb GTA ook nog niet uitgespeeld...

    Net als Midnight Club, Oblivion, Call of Juarez, Call of Duty WaW, Half Life Orange Box, Forza, Skate 2 en Gears of War die allemaal niet uitgespeeld zijn..

    :+
     
  12. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    joepie nog maar 3 trophies met BaL (in 1 seizoen haalbaar) en dan ben ik daar ook klaar mee, dan heb ik PES09 echt bijna af

    hebben trouwens nog meer mensen last dat als je je om wilt draaien maar niet helemaal dus een beetje, dat je dan een pirouette maakt (de zidane)? gebeurt bij wel eens, en das best irritant. Ben ik nou zo gehandicapt?
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2009
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Voor een pirouette moet je de linkerstock 360 graden draaien, dus waarschijnlijk ligt het aan jou :p. Al maak ik wel soms een akka per ongeluk.

    Ik vind dat BaL zo ontiegelijk saai zeg. Ik speel op Proffesional maar het is gewoon niet te doen. Dit seizoen 1x gescoord.. Hoe doen jullie dat?
     
  14. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Op een niveau lager beginnen zodat je speler wat sneller groeit.
    Aangezien je dan meer doelpunten en assist kunt geven. :)
     
  15. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was gewoon om Medium difficulty begonnen, omdat ik dat wel realistisch ging. Was ook best leuk de eerste paar seizoenen, maar om alle achievements te halen heb ik hem maar even op Beginner difficulty gezet :p
    Ik wist al dat je de pirouette zo doet, maar toch vind ik dat wel irritant, werkt niet heel goed.

    Wel leuk is dat m'n poppetje nu best wel goed geworden is, gem zo'n 84 denk ik. Straks nog ff een tijdje legend spelen, lol, lijkt me mooi om te zien hoe ik daar lekker kan gaan dollen

    edit: godverdomme, alle titles gehaalt die ik kan halen met m'n poppetje maar geen enkele achievement unlocked. geen club titles, geen international en dus ook geen All titles. Nu lees ik op xbox360achievements.org dat je 5 poppetjes moet maken en in elke wereldeel alles moet winnen. Echt, ik begin Konami nu keihard te haten.
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2009
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ho, wacht!

    Begrijp ik nu goed dat je in elke land met een ander zelfgemaakte potje alles moet winnen?
    Je zegt namelijk werelddeel, maar in Become A Legend zitten toch alleen maar Europese landen.
    Dat zou toch helemaal nergens opslaan..
     
  17. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    @ bauke: je kan in BaL je total display zien en je total titles, de total display geeft de titels aan die je hebt gehaalt en kan halen halen met met je huidige legend. Bij total titles komen daar nog eens de internationale titels bij die je kan halen met spelers uit verschillende werelddelen. Zo speelden wij bijv. al de Europese cup, maar er is dus ook nog African Cup, South America cup etcetera. De extra titels die je dus nog moet halen zijn al die kwalificatieprijzen en de prijzen van al die cups zelf. Die kan je dus alleen halen met spelers uit een Africaans land en Amerkaans land etcetera.

    Als je er nu nog voor wilt gaan (wat nog wat uurtjes gaat duren) adviseer ik je hier een kijkje te nemen. Staan handige tijdbesparende tips.

    Daar ben ik nu mee begonnen, zucht. Echt trieste actie van Konami dit :mad:
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Pwned :cool:.

    Alles voor de achievements 8).
     
  19. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Omg, het leek me nog wel enigszins leuk om aan Become A Legend te beginnen.
    Nu ik dit zo gelezen heb laat ik het maar voor wat het is.

    Wel respect als je alles weet te halen! :eek:
     
  20. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Be A Legend is alsnog leuk hoor, ik als FIFA'er vind dat FIFA op BaL vlak nog wat kan leren van Konami.
     

Deel Deze Pagina