1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Dit valt mij ook op, ik kies er meestal voor om niet door te jagen en ze op eigen helft op te vangen, anders wordt je van het kastje naar de muur getikt.

    Keepers maken af en toe wel blunders.

    Hoe werken die 'kaarten' per speler eigenlijk? Moet je dat instellen en zo ja waar? Kan een speler maar '1 kaart gebruiken' of ook meerdere?
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zojuist begonnen met Be A Pro.
    Kreeg na m'n scoutingswedstrijd aanbiedingen van Heracles, Roda JC en RKC Waalwijk. Gekozen voor Roda JC.

    Daarna een trainingspartij gespeeld omdat ik dus nog niet bij de selectie zit. Wedstrijd met 3-0 gewonnen waarvan 2 goals van mij! :cool:
     
  3. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Is het nu ook mogelijk om Champions League te spelen in de master league ????
    Als je 1e,2e of 3e word en de competitie zeg maar.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Volgens mij is dat gewoon mogelijk. Want daar is volgens mij ook een achievement voor.
    Damn, nu wat meer gespeeld en het is toch wel een mooie game. :eek:
    Vooral de presentatie etc.

    Ik kick nogal op officiële licenties en als je dan de Champions League tune en Europa League tune hoort en ziet dan zit je toch wel met kippenvel op de bank! :cool:
    Vooral de belichting van de avondwedstrijden in de Champions League en Europa League zijn perfect, net als op TV.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2009
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Aangezien het spel vandaag officieel uit is, hebben we de spot thread verwijderd.
     
  6. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Precies :lol:
    Dat heb ik dus ook...en het zou mooi zijn als de CL in de master league zou zitten...dan zou ik ook echt het gevoel hebben van zo...een bijzondere wedstrijd nu...totaal andere sfeer.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Waarom krijg ik maar geen update om online te kunnen? :mad:
     
  8. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Heb een update gehad van de game. De servers zijn online en me 1e potje gedaan zonder lag. Ik had groene lamp, hij geel / rood. Wel 2-0 verloren :mad:
     
  9. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Zijn jullie nou allemaal niet veel te positief over deze editie van PES? Ik geef toe, heeeeeel lichtjes, wint PES het denk ik dit jaar van FIFA, maar dat komt puur omdat het bij FIFA veel te fysiek is. Maar eigenlijk is PES toch gewoon weer behoorlijk zwak? De graphics, hoe de spelers lopen, hoe de spelers schieten, de vreselijke "bugs" die ik zo af en toe tegenkom.
    Nee voor mij is dit gewoon geen supergoede game, maar omdat FIFA het bijna een worstel spel heeft gemaakt, speel ik misschien wel net iets vaker PES
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hoe staat jouw Xbox regio? Gewoon op Nederland? Of heb je 'm op Engels gezet zodat de game in het Engels is. En kreeg je de update na het opstarten van de game of als je Online had gekozen.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat is jouw mening. Ik vind PES 2010 grafisch mooier dan Fifa 2010. De animaties vind ik wel ontzettend slecht, vooral de ren-animaties. Het schieten vind ik juist goed gedaan. De schoten gaan wel lekker eigenlijk.

    Er zitten zeker bugs in PES 2010, maar die zitten in iedere voetbalgame. Deze PES heeft mij weer het echt PES gevoel gegeven. Je kunt eindelijk weer echt verdedigen, vooral tegen menselijke tegenstanders. Tegen de CPU kun je maar beter wachten en niet jagen, want ze tikken je weg alsof ze Brasil zijn in hun beste dagen.

    Ik vind het juist jammer dat je bij PES geen fysieke duels hebt. Het hoeft niet zoals in Fifa 2010 (WWF wtf?), dat is weer iets overdreven. Daarbij vind ik het nog altijd te snel gaan, vooral in een oefenwedstijd als je de pijltjes gewoon groen hebt. Dat is echt jammer. En die licenties he.... Geen Bayern.... Geen Bundesliga.... Halve spaanse competitie.... Beetje jammer weer.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2009
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gallerij > Bewerk afspeellijst.
     
  13. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat bedoelde ik ook met grafisch, zal zeker een verschil inzitten hoe het allemaal heet, maar voor mij is dat grafisch :9..
    Ik heb altijd PES gespeeld, behalve het vorige deel, want die was voor mij te slecht voor woorden. Dus ja misschien ben ik wel geen die hard fan van PES ofzo, het gaat er bij mij om welke spel mij HET gevoel geeft, en dat is dit jaar nog bij geen van de 2 voetbalspellen gebeurt. Misschien krijg ik het PES gevoel van enkele jaren geleden wel weer terug met deze editie maar zeker weten doe ik het niet.

    Dan over dat schieten, jij vind dat allemaal goed gaan? Mwa, ik heb al paar keer gehad dat spelers echt serieus vanuit het niets een stil liggende bal op doel willen schieten, maar die dan de bal eerst tegen de grond schiet en de bal met een hele hoge boog over gaat.

    Maar ik zei ook, dat ik misschien wel PES het heel lichtjes zie winnen van FIFA.

    Oh en over dat fysieke gedeelte bij PES wat jij zegt had ik ook al eerder aangegeven. Bij FIFA teveel fysiekheid, bij PES veel te weinig.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2009
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat heet de animatie. Grafisch is hoe het spel eruit ziet. En het ziet er realistischer uit dan FIFA. Speel maar 's een Champions League wedstrijd. Dát is hoe een wedstrijd eruit hoort te zien. Schitterende belichting..prachtig gewoon.
     
  15. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die zit in de master league,echt prachtig gedaan met dat muziek enzo,als je de CL wint kan je zelf meespelen voor de wereldbeker voor clubs hoorde ik.Ik ben eventjes begonnen met de Master league maar wacht nu op de update om verder te doen.
    De gameplay is geweldig,het oude pes gevoel was gisteren weer helemaal terug toen ik in de 92ste minuut de 2-1 maakte tegen siena met ac milan.Ik had Nesta mee laten komen met een hoekschop en hij tikt die binnen aan de 2de paal.
    Het muziek zit wel goed met ruby ruby ruby
     
  16. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Haha, nouja oke, dan vind ik de animatie bij PES gewoon niet goed genoeg voor een spel van deze tijd..;)
    En ik denk ook dat ik FIFA grafisch slechter vind, het is allemaal net iets teveel kleur enzo, maar gewoon in de replays enzo vind ik FIFA gewoon echt mooi. Maar ik ben dan ook een behoorlijke graphics whore ;)..

    Oh maar ik heb al eens een CL-wedstrijd gespeeld, en die word indd mooi gebracht.
     
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Dit snap ik niet? Een stil liggende bal tegen de grond aan schieten??
     
  18. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Nee ik snap dat dus ook niet..
    Maar het is me echt al een paar keer gebeurt.. Een bal die gewoon echt stil ligt op de grond die mijn spits dan via de grond met een boog op doel schiet.
     
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Grafisch is pes2010 dik baas en in de replay zeker.
     
  20. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik kreeg zojuist een Update, wat is er veranderd? ik zie wel dat nu in het online gedeelte de DLC versie 1.00 is en de Patch versie 1.01 ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina