1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Op www.4evergames.nl kan je PES2011 pre-orderen voor 45 euro (plus €2,- verzenden). Leuk prijsje voor degenen die geen Mediamarkt/Saturn/goede (goedkope) gameshop in de buurt hebben.

    edit: ik zie net dat het spel elders op internet ook nog wel voor schappelijke prijsjes wordt verkocht.

    Ben nog steeds goed te spreken over de demo. Gisteren ook FIFA 11 even geprobeerd ter vergelijking. Wil er hier niet te veel woorden aan vuil maken, maar ik vond FIFA 11 wel erg makkelijk (terwijl ik het eigenlijk nooit fulltime heb gespeeld). Dat wil overigens niet zeggen dat ik het niet lekker vond spelen.

    Later op de dag maar even kloten met de PES-tactieken (schuifbalkjes, etc.). Kiek'n of het dan nog moaier wordt!
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Mediaoffer is 43 euro (met AdDiscount).
     
  3. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd baas boven baas! :p

    edit: maar dan krijg je hem pas een week later toch? (''Let op: de Engelse versie die wij leveren zal 1 week later verschijnen op 8 oktober!'') Of bedoelen ze dat ze twee verschillende versies leveren, een Nederlandse en een Engelse?
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  4. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Normaal lees ik mij alleen in, maar moet nu toch even wat kwijt.

    Ook ik heb beide demo`s gespeeld, en moet zeggen dat FIFA weer net als altijd is. Het loopt allemaal (redelijk) soepel en ziet er goed uit, maar het spel is "statisch". Je kan eigenlijk altijd maar hetzelfde doen, het is niet dynamisch.

    Wanneer ik PES speel, dan krijg ik ergens toch het gevoel van de oude PES terug, echte vrijheid, niet 1 wedstrijd is hetzelfde (bij FIFA wel) en je kan echt doen wat je wil. Met het pass-systeem heb ik totaal geen moeite, al vanaf de eerste wedstrijd strooi ik met passen die bijna allemaal perfect aankomen. Ook doen zich weer de ouderwetse scrimmages (of hoe je het ook schrijft) voor de goal voor, VET!

    Het schieten op doel is niet altijd even realistisch, zoals al eerder aangegeven hier lijken sommige schoten op "balonnen" die de lucht in drijven.

    Toch ben ik erg tevreden met PES. Wanneer het online goed loopt, is het voor mij wel duidelijk, al zal ik waarschijnlijk wel beide titels in huis halen als voetbalfanaat zijnde.
     
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Tering wat is de demo slecht zeg.
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Wat vind je er slecht aan? Hier hebben we niet zoveel aan...
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Voelt houterig, passing is slecht uitgewerkt, overgang met al die replays is totaal niet vloeiend etc.
     
  8. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    De animaties kunnen in sommige gevallen zeker beter, al is het een enorme vooruitgang in vergelijking tot PES 2010. Het passing systeem is daarentegen wel erg goed uitgewerkt, vele malen beter als in FIFA 11, je kan hier doen wat je wil, in FIFA nog steeds niet...
     
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik vind het idd ook niet helemaal lekker lopen, komt deels door de animaties. Voelt wat schokkerig soms met de animaties (kappen en draaien). De passing vind ik zelf wel meevallen, dat is echt oefenen. Ik ben er zelf alleen nog niet uit of ik het nu lekker vind werken of niet.

    Van FIFA ben ik ook nog niet overtuigd. Vorig jaar was de keuze eenvoudiger.
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Een winkel moet gewoon ff een aanbieding maken. FIFA + pes voor 80 of 85 euro. Dan neem ik ze gelijk allebei :).

    Fouten in pes erger ik me trouwens minder aan als in pes. Weet ook niet hoe dat komt maar ben best opgefokt als ik FIFA speel ook al sta ik voor, gaat vaak zat dan mis waar je geen invloed op lijkt te hebben. Bij pes zie ik het ook maar lijk ik het minder erg te vinden.

    Ach ja, ik begin met pes en zie wel wat ik de rest van het jaar doe.
     
  11. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    €86 samen bij Mediaoffer met AdDiscount
     
  12. MarkieMarkie

    MarkieMarkie Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    PES 2011 met snelheid -1 = _O_
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik denk dat de gene die er nog negatief/twijfelen over denken.. toch nog meer moeten spelen met deze game.. pas dan voel je de echte vrijheid van voetbal!

    Tuurlijk het blijft altijd jullie mening maar in deze game zit zo ongelofelijk veel! Ik heb het idee dat dat nog niet gevonden/ontdekt is!
     
  14. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Misschien moet ik dat eens even proberen ;)
     
  16. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  18. MarkieMarkie

    MarkieMarkie Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Bayern echt fijn spelen.
    Kan iemand mij uitleggen hoe ik effect moet geven bij dode spelsituaties. Bij de vorige pes die ik speelde (PES 6) moest dit met d-pad, maar is dit veranderd?
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Wat is dat dan -1 en -2?!
     
  20. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Op de PS3 is dat nog steeds zo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina