1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Klopt helemaal.. ik ga me nu ook eens daar meer in verdiepen en zal ook eens voor het eerst aandacht vestigen op master league.. speel eigenlijk vrijwel nooit tegen computer, alleen tegen vrienden.

    Alleen in die laatste setting hebben we altijd potje bier en willen we gewoon teams selecteren, leuk stadion pakken, tenues niet al te veel lijkend en spelen maar, hoogstens even een speler erin zetten die als wissel staat omdat we die mogen ofzo maar nooit tactieken etc vooraf.
     
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen al te grote verschillen heeft hij gezegd.

    Ja zo speel ik ook meestal, maar dingen zoals teamsettings pas ik wel altijd aan, das echt nog geen minuut werk :)
     
  3. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Gisteren ook even zitten spelen op -1 en -2, ging gelijk een heel stuk beter :) Heb je net even wat meer tijd voor alles. Goeie tip!
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Echt? Ik zal dat ook wel eens proberen, maar dat lijkt me echt vééls te langzaam haha :+.

    Ik vind de gewone snelheid al veel te traag. Al dat draaien en passen duurt allemaal veel te lang. Maar op +1 gaat dat allemaal wel ietsje sneller, gelukkig, maar nog steeds niet super. Misschien ook maar eens +2 uitproberen 8).
     
  5. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    That's it, na 2 jaar Fifa ga ik weer terug naar PES. Gister een hoop lol gehad met een ouderwetse 'Pes' avond, en nu alweer zin in de ML!
     
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Wil je game? Of wil je voetbal?

    Als je voetbal wilt is -2 de enige juiste setting lijkt me (en zelfs dan)

    (De fanas zouden kunnen proberen: Sprint over het hele veld in +2 en -2, en check hoeveel seconden dat duurt, en dat tegen de ECHTE wereld afzetten, dan moet daar, wat is het, 11-12 seconden uitkomen?)
     
  7. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Maar als je straks online gaat, dan zal het allemaal op 1 tempo lopen. Lijkt het je dan niet verstandig om gewoon op de "standaard" snelheid te spelen, anders moet je straks weer opnieuw beginnen...
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja, maar ik ben nog niet eens zeker of ik het spel wel wil kopen. Loopt allemaal nog niet zo heel lekker, minder als ik had verwacht. Maar gewoon voor één potje vind ik het wel grappig.

    Hopelijk word PES 2012 nog beter, dan word die zeker gekocht! :)
     
  9. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch niet normaal wat voor sfeer er in dit topic heerst?

    Reageer toch eens normaal man. En lees eerst eens fatsoenlijk.

    Ik zei:''bijna altijd'', dat betekent dus niet altijd.

    ---------

    Ik pas die snelheid ook maar niet aan ivm online. Lijkt me niet dat we dat online ook kunnen instellen.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2010
  10. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel gisteren met Siem gespeeld. Ik moet zeggen dat ik eerst nog wel enthousiast was, maar dat wordt steeds minder. Eerst vond ik het spel uitdagend, maar nu zie ik waarom: een berg aan fouten. Eigenlijk is het gewoon nog een slecht spel... Hopelijk dat het volgend jaar allemaal weer wat beter is..

    En ik snap wel dat die steekballetjes je een goed gevoel geven en dat de moeilijkheidsgraad hoger ligt.. Maar dat ligt niet aan de AI, dat ligt aan hoe slecht het spel eigenlijk is..Al die fouten, het stroeve lopen/passen, de rare spelsnelheden, enz enz enz.. maken het moeilijk.

    Ik heb het spel echt een kans gegeven en wilde hem eerst nog kopen, maar ik moet zeggen dat de kans daarop nog 1% is.

    En dit is mijn mening, dus wat jullie ook zeggen.. het kan mij nu echt niet meer beinvloeden :)
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    1) Rare fouten? Leg uit..
    2) Rare spelsnelheden? Leg uit..

    Heb niet echt een beeld bij wat je bedoelt.
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk ook wat vreemde foutjes af en toe van m'n spelers en ook de CPU. Keeper die de makkelijkste ballen doorlaat en dat gekloot af en toe in de 16(scrimmages). Toch wel irritant.
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind die scrimmages juist vet, altijd al één van de tofste elementen in PES geweest.
     
  14. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik leg het toch redelijk goed uit. En als ik hier alle fouten moet gaan benoemen ben ik vanavond nog niet klaar..
    En itt somige forumleden hier heb ik wel betere/dringendere dingen te doen.
    Ik wil niet lomp overkomen, maar ik vind dat mijn reactie goed weergeeft wat mijn gevoel is..
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Je gevoel wel, maar de punten die je aankaart; daar wil ik meer over horen.
    Ben toch wel benieuwd wat je precies bedoelt met rare 'spelsnelheden' en de rare fouten.
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel grappig opzich, maar in het echt zie je dat ook amper. Eigenlijk alleen in de Jupiler League en onderste regionen van de Eredivisie komt het nog wel eens voor.
     
  17. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    snap de commotie ook niet helemaal, te meer nu ik toch in diverse posts heb uitgelegd waarom ik vind dat PES terug is. Het uit zich nu met name in een big smile als ik de volgende dag de demo speel en denk: hey, er zit nog meer in dan gisteren; het gevoel dat deze game heel lang gaat boeien, het gevoel dat het een lastige game is om echt onder de knie te krijgen.
    Ik vind de fifa11 demo best leuk, maar (a) erg op fifa 10 lijken en (b) fifa 10 , hoe compleet en mooi ook in elkaar gezet, ging mij na 2 maanden toch beetje vervelen al. fifa heeft het voor mij gewoon niet. Kan er verder ook niets aan doen.
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Een scrimmage komt bijna elke wedstrijd wel voor :!? Na een corner, na een voorzet, na een schot op goal die gepareerd wordt. Er ontstaan dan wel eens hachelijke situaties voor de goal waarbij iedereen een bietje zit te kutten :p

    Ik zie het vaak genoeg terug tijdens wedstrijden.
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan moet ik toch eens wat beter gaan opletten. ;)
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Shin kijkt sowieso niet vaak naar voetbal, dus kwalijk kan je 'm het niet nemen:+.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina