1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557


    [​IMG]

    [​IMG]
    ~ ~
    Platforms
    Xbox 360, PS3, PS2, PC, Wii, PSP
    ~
    Uitgever
    Konami
    ~
    Developer
    Konami
    ~
    Genre
    Sports
    ~
    Release datum
    7 oktober
    ~
    Officiƫle site
    http://www.pes2011.com/

    [gb]Informatie[/gb]

    PES is altijd een serie geweest die de ware voetbalfans aansprak. Sinds het originele ISS zijn er altijd al verstokte fans geweest die niets van andere footies moesten hebben. Sinds de next-gen console, is er echter geen goede PES geweest. Alle nieuwe delen draaiden uit op een ware deceptie. Kan 2011 de goede weg weer inslaan?

    ^top

    [gb]Boxart:[/gb]
    [​IMG]

    ^top
    [gb]Screenshots[/gb]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Trailers[/gb]




    ^top

    [gb]Achievements[/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    ^top

    [gb]Demo[/gb]
    Playstation 3: 7 september
    Xbox 360: 15 september
    PC: 15 september

    ^top

     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2010
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557

    [gb]Option File installeren[/gb]

    [​IMG]


    Hier kort eventjes uitgelegd hoe je een OF installeerd op je Xbox 360 om het speelplezier van PES2011 te vergroten!
    Mocht je toch nog vragen hebben kun je ze ook gewoon in dit topic stellen. Zodra PES2011 uit is en de eerste OF's binnenstromen zal ik deze post weer updaten met links.

    [gb]Tutorial[/gb]
    1. Je hebt hierbij een USB stick nodig. Mocht je een transfer kabel hebben (als je een 'oude' Xbox 360 hebt i.e. geen Slim) kun je natuurlijk ook zo je harde schijf bereiken. Ik ga er bij deze even uit van een USB stick, mocht je een transfer kabel hebben kun je uiteraard bepaalde stappen overslaan. Als eerste moet je even je USB stick formatteren naar Xbox 360 niveau. Let op: alles wat op de stick staat gaat bij dit proces verloren. Oftewel doe dit met een lege stick. Formatteren doe je door naar My Xbox te gaan en dan naar het tabblad System Settings, Memory. Klik je Storage Device aan en vervolgens de optie Configure.

    2. Ga naar je tabblad van de harde schijf en zoek je PES2010/2011 game folder op. Move de hele folder naar je USB stick. In het meest ideale geval heb je alleen een savegame.

    3. Je kunt nu de files aanpassen. Stop de USB stick in je PC. Vervolgens download je DIT programma. Klik Open Drive en hij opent je stick automatisch (doet die dit niet heb je stap 1 of 2 verkeerd gedaan).
    [​IMG]
    Ga naar Data Partition en klik door zoals in het plaatje.
    E00001B1FA52F194 is de code van MIJN profiel. Die van jou is anders, maar vergelijkbaar.
    4B4E0801 is de code van PES2010. 4B4E081D is de code van 2011! Dit is de standaard code! Hierin vind je vervolgens weer de file 0000001. Hierin bevinden alle data's replays en savegames die je zojuist hebt getransferred. In mijn geval heb ik alleen even een edit file getransferd. Als je nog helemaal niets hebt opgeslagen in PES2010/2011 hoef je niets te bewaren. Lekker makkelijk! Echter, als je bv al aardig wat replays hebt die je wilt bewaren, sleep deze 0000001 file naar je bureaublad en noem hem 000001_Original oid. Daarna verwijder je de 00001 file van de stick dmv rechtermuisknop -> delete.
    Nu kun je een option file downloaden. Voorbeeld voor PES2010: KLIK
    Als je de file eenmaal gedownload hebt (vaak .rar) valt op dat de option file ook een 0000001 file is.
    Sla deze file op op je desktop. Open hem maar eens, en je ziet dat deze folder vol staat met uniform data, oftewel de shirtjes.

    4. Tijd om te injecten. Dit hoeft niet stukje per stukje maar gewoon de hele folder. Zie screenshot, doe dus Inject Folder. Kies vervolgens dus de 000001 folder die je net hebt gedownload. Nu staat de nieuwe 000001 folder op je stick!

    [​IMG]

    (5.) Mocht het zo zijn dat jij al je saves nog wilt terugzetten, doe dan inject (geen folder) en inject alle losse saves zoals replays etc. Mocht je dit helemaal niet hoeven te doen, ben je klaar.

    [​IMG]

    6. Nu is het tijd om ze op de Xbox te zetten. Stop de stick weer in de Xbox en test de inhoud. Start PES op, en kies als Storage Device de stick. Hij laadt nu alles vanaf de stick. Ga eens naar Exhibition en kijk of de logo's, shirts en namen veranderd zijn. Als alles naar wens is, is het gelukt.

    7. Niet geheel onbelangrijk (ivm sponsors), moeten de files op je HDD worden gezet. Ga dus weer naar My Xbox, Memory en Copy/Transfer alle data van je USB stick terug naar de Xbox. Mocht hij vragen om te overwriten kies ja.

    8. Start PES nog maar eens op, en laadt nu vanaf je HDD. Klaar! :)

     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Bedankt Tyrant voor je tutorial! :) Was al benieuwd hoe je zo'n OF op je 360 kreeg.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Als het nou nog niet lukt :p.
    Hij is weer veel te uitgebreid geworden maar ach ;)
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, inderdaad goede tutorial die ik waarschijnlijk wel ga gebruiken :)
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Dank u

    nu nog de game!
     
  7. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    tyrant bedankt, hopelijk komt PES nu snel uit en ook een OF!
     
  8. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Game mania krijgt hem vandaag binnen, hij mag echter pas donderdag verkocht worden.
     
  9. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    ik ga hem zometeen toch lekker ophalen :9
     
  10. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij welke winkel?
     
  11. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    zoals ik gister al zei kan ik dat nog even niet melden vanwege dat het een verkoop is via "achter de balie" verkoop. Ik was gister in die zaak geweest en vroeg wanneer ze de game binnen gingen krijgen en hij zei morgen , dus vandaag. Ik zo van, mag je hem dan ook al verkopen, hij zei, eigenlijk pas een donderdag maar als je nou morgenochtend langs komt dan krijg je hem wel mee. Ik hoop dat ik straks meer info kan plaatsen voor jullie ;) Eerst ff zien of ik een bon mee krijg natuurlijk
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, anders zijn het nogal nutteloze posts van jou aangezien wij daar verder niks aan hebben.. ;)
     
  13. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom heb ik het gevoel dat het ook vandaag niet zal lukken PES te bemachtigen?
     
  14. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Winkels die dat doen moeten in brand worden gestoken just my 2 cents
     
  15. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga eens even rondbellen, heb toch niks te doen :p
     
  16. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    super Tyrant!
     
  17. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    krijgen we dat zinlose geneuzel weer. zo'n gelul bij een game die al in half europa uit is. klojos.
     
  18. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind die streetdate in dit geval ook onzin, hopelijk wordt hij snel verbroken!
     
  19. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    MM krijgt hem pas donderdag binnen, dus daar hoeven we niet meer langs te gaan ;).
    FRS misschien vandaag, bel ik zo terug.
    FZ waarschijnlijk vandaag, maar ze weten niet of ze hem mogen verkopen....
    Intertoys wacht ook tot 7 oktober....
     
  20. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat die eerder verkocht gaat worden, kunnen we nu weer 1000 reacties lezen dat hij hier in huppelsnupperveen nog niet verkocht wordt.., nee bij mij in klootjesveen ook niet..morgen maar weer proberen.
    En dan af en toe een verdwaald iemand die connecties heeft (of het zegt te hebben) en hem wel eerder heeft..nou leuk voor die persoon maar wat heeft de rest eraan.
    De eerste de beste winkel die hem wel eerder verkoopt KAN een beste boete krijgen of eventueel een volgende keer de spel niet geleverd krijgen (of later).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina