1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Copy Team Design (bij mij team).
    En beter neem je geen Barca, want daar voetbalt de andere helft van MLO al mee :p.
    Je zou bijna een hekel krijgen aan barca! :p
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooh jezus moet nu toch tegen een team..
     
  3. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er goed uit Tyrant, ik heb niet zo uberveel 70ers... Had ook op een premie gehoopt, toen ik promoveerde naar D4
     
  4. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Basturk is gewoon een bestaande speler..... Vroeger speelde hij bij Bayer Leverkusen
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ken hem ook wel hoor. Maar het ging me even specifiek om zijn naam.
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    D'oh, je kan spelers ook releasen voor geld... Vroeg me al of hoe ik ooit een speler zou kunnen gaan kopen met dat startbudget.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ach ja, z'n stats zijn goed. Lekker wendbaar plus hij heeft Quag al een paar keer goed bediend. Ik heb het gevoel dat mijn spits juist super veel de ruimte en diepte uitzoekt. Vaak loopt hij al te wijzen terwijl ik nog zit te zoeken 8)

    Grappiger dan dit kan niet:
    [​IMG]

    Het is inderdaad wel lastig als je er later bijkomt. Default spelers zijn niet echt fantastisch.
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha dat is wel slecht

    Neh ik speelde tegen een team met Mutu, Tuncay, Defour , Lukaku , Jenas etc.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    He Jenas had ik ook :p.
    Niet echt handig aangezien hij alleen maar CMF kan. Tuncay is ook wel populair.

    Maar je moet idd wat spelers releasen Dyonko. Zo kun je voor 8 miljoen gaan shoppen.
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja zie het , eerste aankoop is al binnen. Hij zal groots onthaald worden , ik zie de borden al voor me:

    SMS Poep On naar 4636.
    :emo:

    Oftewel Rydell Poepon.
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    John Obi Mikel is ook wel een leuke optie voor centraal op het middenveld. Hij is iets van 1.6 miljoen en staat als 71 AMF in het lijstje terwijl hij als CMF 73 is. Ook een aardig fysiek(1.88m + body balance) en een hard schot.
     
  12. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak me net toch een belachelijke situatie mee:

    Het staat 1-1. Op het moment dat ik de 2-1 scoor, word een speler van mij onderuit gehaald in het strafschopgebied. Dus geen 2-1. Ik neem de pingel, red de keeper van de tegenpartij. 2 minuten later scoort hij de 2-1.

    Gelukkig heb ik er in de 87ste minuut nog 2-2 van kunnen maken.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Weet niet meer wie ik allemaal wil kopen. Dilemma! 8)

    Heb wel net N. Chadli gekocht, goedkoop en redelijk goed voor op de flanken vind ik. Ben nog de enigste die hem heeft. Speel nu zo:


    ----------------------------Zigic---------------------------
    -----------------El Hamdaoui-------------------------------
    --------------------------C. Eduardo------------------------
    ------------------------------------------------------------
    --Chadli-----------------------------------Cahill------------
    -------------------------Enoh---------------------------
    ---Ruskin-------------------------------------El Moukbari---
    ------------------Douglas------Bruma----------------------
    ------------------------Ivarov------------------------------


    Het probleem zit hem in de DMF/CB's en rechts mid. Toch denk ik dat ik 4-3-3 wil gaan spelen, een beetje als Barcelona. El Hamdaoui rechts, Zigic centraal en dan een goede linksbuiten halen. Chadli zou dat kunnen denk ik. En dan een drie mans middenveld, die vaak mee op komen.

    Douglas is een mwha, eigenlijk alleen nuttig omdat hij lang is. Ik zie genoeg goede centrum backs, en zag ook een goede centrum sweeper alleen koste hij 2.5 mil. Volgens mij speelt hij bij Zenit. Iets met Chryingzhi. :p


    Vanavond even kijken wie ik verkoop en hoe ik precies wil gaan spelen. 4-4-2 speelt ook erg lekker door het centrum met steekpasses en korte combinaties. Tips?
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gast die bij Barca geflopt was? Chygrinsky.

    Je kan trouwens ook 4-4-2 spelen met een vleugelspeler op het middenveld bijv. Dan kan je en door het centrum en heb je ook nog diepgang. Ik ken Chadli's stats niet echt maar in het echt is hij toch een speler die vaak naar binnengaat.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Douglas mwah?! Hij doet het bij mij heel aardig. Vooral als die meemoet naar voren om gelijk te maken/overwinningen te scoren :D.
     
  16. emek10

    emek10 Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    hey allemaal!
    ik ben nieuw hier, volg het wel al een tijdje,anyway(H) wow damn:| wat een game is het ook!!! ik heb me tijden niet zo verheugd. Het spel is zo veel beter geworden tov zijn vorige delen! maar om al die pluspunten te noemen ben ik morgen nog niet klaar!
    tuurlijk zijn er nog wel minpunten zoals:
    - het omschakelen naar een ander speler
    - steekpassen niet kunnen verdedigen,teminste je moet ze altijd aannemen:confused:
    - keepers zijn veel beter! Dat moet gezegt worden, maar heb het gevoel dat daar nog meer effort in kan worden gezet.

    voor de rest kan ik niks meer verzinnen haha gelukkig maar!

    heb ook een mlo opgestart met Excelsior en heb al een aardige team!
    speel 4de divisie 110 potjes gespeeld waarvan 20 verloren volgens mij en de rest gewonnen/verloren maar waar ik me aan stoor zijn de competities. ik kom er wel in maar dan moeten er mensen zonodig cheaten. Win ik mijn potjes met 2-0 3-0 is het niet voldoende:mad:. want er zijn altijd wel mensen met 9 punten en negen gescoord en nul tegen dankzij die gasten die steeds in eigengoal scoren. ik heb btw de ps3 versie.

    maargoed om het kort te houden het is een wonderful game! en ik kijk mijn ogen uit naar pes 2012, denk dat het gaat WORDEN!
     
  17. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Irriteer me mateloos in Be a Legend :p Kan je niet normaal vragen om een bal als in fifa? Zo frustrerend hoe dom de cpu soms is. Niet normaal joh. Verder is het echt een topspel!! :D
    Alleen jammer dat online nogal Lagt, maar dat komt binnekort wel goed denk ik :D
     
  18. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo net tegen een gast gespeeld die....
    Simao, Sneijder, Baros, Gatusso, Lukaku had....

    3-0 gewonnen gheghe :p nu even pauze nemen van 2 en half uur (vriendin komt zo haha)
    en even italie-servie kijken.
     
  19. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm ja dat kan volgens mij was het vorig jaar RB of RT mjah ik vind BAL niet zo leuk 8)
     
  20. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    MLO competitie...wat een ramp. Laat ze het probleem met de cheaters zo snel mogelijk oplossen.

    4 potten, 3 cheaters. Ik haal zo totaal geen plezier uit het spel, en verdien veel te snel veel te veel geld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina