1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Herken de alcoholist.
     
  2. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_

    Ik doelde uiteraard, spreekwoordelijk, op de discussie boven mij ;)
     
  3. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    De kritische post van jou is eigenlijk al onderuit gehaald door het niveau wat je speelt, probeer het eens op top player.

    Gewoon kijken of je dan ook voorzet en doelpunt kan maken.

    Ben daar benieuwd naar.
     
  4. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Totaal met je eens. FIFA 12 is veel meer realistisch dan PES 2012.
    Probeer maar eens een bal af te pakken bij FIFA 12, dit zou je met veel moeite kosten en bij PES 2012 houd je D in gedrukt en lopen tegen speler en je hebt de bal? Slidings gaan nagenoeg altijd op de bal en niet op de man.. Kan altijd een perfecte tackel maken, zonder dat de scheidsrechter gaat fluiten voor een overtreding. :lol: Overigens voelt het dat de scheidsrechter met een kip zonder kop loopt te fluiten, kan aan mij liggen?

    Naa, nee geef mij toch maar meer uitdaging PES 2012 is meer casueel voor spelers die niet veel moeite hoeven te doen om een bal bijvoorbeeld af te pakken of de scoren alles gaat nagenoeg hard de goal in. :)
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2011
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Probeer volgende keer inhoudelijk in te gaan op een post en anders moet je gewoon lekker niet reageren, met je fuck off..... Clown. Een beetje klagen over de makkelijkheid van een game en dan het spel niet spelen op de hoogste moeilijkheidsgraad.

    Anyways,

    succes met de demo en zet het niveau een tandje hoger.
     
  6. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Als je zegt dat verdedigen gemakkelijk is in de nieuwe PES dan heb je het nog niet gespeeld of ben je gewoon al erg goed. Ik maak nu bijna alleen nog maar overtredingen.

    Verder vind ik de demo leuk maar waarom stoppen spelers soms met rennen? WTF is dat en wordt dit nog gefixt? Ik hoop het toch wel want het slaat echt helemaal nergens op.
     
  7. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Jij maakt een grap? Die opmerking van die voorzet kan ik nog begrijpen, zal waarschijnlijk altijd de ''makkelijkste'' manier van scoren blijven. Maar probeer dat maar op Top Player.

    Heb gister Fifa 12 gespeeld, eerste wedstrijd World Class, makkelijk 3-0 gewonnen. Twee van die drie één op één met de keeper, nee dat gebeurd vaak in het echt. Ook redelijk irritant dat de A.I. in Fifa zo slecht is. de aanvaller sprinten nooit een keer de diepte in. Het systeem van verdidigen is trouwens nagenoeg hetzelfde in PES 2012 als in Fifa 12 hoor. Je kan niet ''B"" inhouden zoals jij suggereert.

    Fifa 12 is voor mij ''arcadey'' en PES 12 is voor mij de echte voetbalgame. :thumbs:
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ach, die gasten komen hier om te vertellen hoe gemakkelijk het allemaal wel niet is. Ik speel al jaren PES en heb moeite met verdedigen omdat de CPU mij met gemak uitspeelt als ik te snel hap. Ik neem die shit niet serieus, of ik moet gewoon echt heel slecht in PES blijken te zijn.

    Dat rennen, dat is wel vreemd. Had ik geen last van in de demo op de PS3 -die eerste dan- dus ik ben wel benieuwd. Ik hoor daar meerdere mensen over, hopelijk is dat gewoon een bug en zit dat niet in het uiteindelijke spel.
     
  9. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0

    Zo even aangepast.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Twee potjes gespeeld en zeer tevreden, voelt een stuk soepeler en beter dan PES11. Speelt lekker en had meteen al een aantal acties waar ik 'damn' en 'oef' schreeuwde door mijn kamer omdat het zo'n lekkere schot/actie was. Dat kan echt alleen maar bij PES. _O_

    Wacht nog wel even met kopen tot er een goede option file is en dergelijke. Adviesprijs is toch €40 dus tweedehands zal die alleen nog maar cheaper zijn.
     
  11. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan komt de ''Hollander'' in jezelf naar boven hè ;)
     
  12. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten maar ik kan zo lang niet wachten.
     
  13. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Huh? Meer uitdaging in PES? Ik raakte juist gefrustreerd omdat de cpu mij helemaal gek tikte in Fifa! Ik heb trouwens even gezocht, maar geen D knop op mijn controller gevonden hoor... Die moet ik toch ff nakijken dan...
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Speel PES maar op topplayer, de CPU maakt je helemaal gek....
     
  15. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Hetzelfde geldt dus voor Fifa op worldclass... om over legendary maar te zwijgen!
     
  16. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dude,

    Jij zegt dat Fifa 2012 uitdagender is omdat je wordt weggetikt door de CPU. Dat heb je dus ook in PES 2012, dus begrijp ik je punt niet zo goed.
     
  18. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Don! Chill jonge! :D

    Ik denk dat je post iets te negatief opgepakt is door sommige hier. ;)
    Maar aan de andere kant is dat niet zo raar als het een arcade game genoemd wordt, want dat is in mijn ogen niet zo.

    Om even inhoudelijk te reageren snap ik wel wat je bedoeld. Op het eerste gezicht lijkt PES ook gewoon op een Arcade game. De japanse menutjes, geluidjes, lettertypes en dingetjes als de training mode komen inderdaad zo over.

    Op het gebied van animaties is het ook geen topgame zoals FIFA. Grafisch is het redelijk te noemen. Echter, als je de game langer speelt en uiteindelijk ziet wat de game onder de motorkap heeft kan je duidelijk zien dat het absoluut niet om een arcade game gaat. Sterker nog, de game heeft een vrij steile leercurve die je vooral tegenkomt als je op de hoogste moeilijkheidsgraad speelt.
    Spelers hebben speciale vaardigheden die je naar eigen inbreng in kan zetten en op tactisch gebied is heel erg veel mogelijk. Dit zijn dingen die ik persoonlijk bij de grote concurrent echt mis.

    Tot 2011 ging dat in de nextgen versies gepaard met niet echt lekkere gameplay, maar dit jaar lijkt dat weer goed te zitten.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2011
  19. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Lees mijn post nog maar eens na... ik reageerde op de quote van Leis he! Die zag namelijk geen uitdaging in Fifa he!
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Leis zegt iets heel anders, ik denk dat jij het verkeerd hebt gelezen hoor. Hij vind juist PES 2012 MINDER uitdagend.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina