1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    PES is in mijn ogen uitdagender omdat je gewoon meer moet doen om een wedstrijd tot een goed eind te brengen.

    Fifa 12 won ik gisteren 2 wedstrijdjes achter elkaar op de moeilijkste moeilijkheidsgraad. 3-0 en 4-1

    En het waren vrijwel allemaal afstand schotjes. Hele eenvoudige goaltjes.

    Er is niets mis met Fifa. Fifa 10 en 09 heb ik zelf nog aangeschaft. Dus ik ben zeker geen PES fanboi ofzo. Maar een potje PES voelt voor mij bijna aan als een echte wedstrijd. Ik krijg ook echt een voldaan gevoel als ik na veel moeite een mooie goal maak in PES. In Fifa heb ik dat gewoon niet. Daar vliegen ze erin als warme broodjes.

    Maar goed. Ik respecteer ieder zijn mening. Ik heb mijn PES 2012 exemplaar iig al in de preorder staan !!! :b:
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Eerste twee potten op de 360 gespeeld en erg onder de indruk. Tijdens het spelen heb ik weer het gevoel dat ik pes aan het spelen ben _O_ Ik geniet volop.
    Keepers zijn een stuk beter dan in ps3 demo 1 maar mogen nog meer verbeterd worden in de finale build.
     
  3. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Als 2x4 minuten potjes al standen van 4-0 opleveren etc, dan moet men niet meer beginnen over simulatie. Dat geldt zowel voor PES als voor FIFA. Een potje instellen op 2x5 is sowieso al arcade. Ik snap dat (vrijwel) niemand beide games op 2x30 minuten met eindstand bv 1-1 wil spelen ... te saai. Maar begin dan niet over welke game de best 'simulatie' is. Hou het dan bij welke game het lekkerste speelt of zo:)
     
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ook ik ben erg onder de indruk van de demo, dit jaar dus FIFA en PES kopen :cool:

    Het lopen in PES is echt een stuk beter geworden en het loopt gewoon een stuk vloeiender
     
  5. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap niet wat een simulatie met een stand te maken heeft.. gaat over het voetbal zelf.
    In het echt denk je veel meer na over een aanval die je doet, het kost dan ook veel meer tijd en energie.

    Ik zelf speel altijd 2x 10 minuten en kan de ene keer een stand krijgen van 5-0 of de andere keer een stand hebben van 1-0 omdat het simpel weg niet lukt om door te breken.
     
  6. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol wat een onzin. Als jij een potje van 10 minuten speelt simuleert de game niet 10 minuten speeltijd, maar een hele wedstrijd van 90 minuten. En aangezien een 4-0 stand geen rare stand is na 90 minuten klopt dit ook gewoon.
    Dan is het toch een goede simulatie? _O_
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    PES is back jongens. Ik had em al gepre-orderd nadat ik de eerste demo had gespeeld maar nu weet ik het zeker. Damn, wat een goed spel. Alles gaat gewoon lekker vloeiend, schieten is heerlijk de overall feeling is gewoon goed. Kan niet wachten om aan de slag te gaan met de ML/MLO.

    Over FIFA zal ik maar niks zeggen :)
     
  8. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0


    Na beide Demo's gespeeld te hebben, kan ik nog geen goed oordeel vellen.Wel dat ik met Fifa er echt niet aan te pas kwam(30% balbezit en 3 x op doel geschoten)en aleen kan winnen na 0-0 en penalties,ik heb pas 1 normale goal gescoord in Fifa. .Bij Pes kan ik makkelijker de bal in de ploeg houden en idd ook makkelijker de bal kon afpakken. Hahahaha...In mijn eerste wedstrijd PES 2012 scoorde ik een afstandschot met ranochia van dik 35 meter,keeper te ver voor zijn doel en zo over hem heen.Ik heb nu ook 3 van de 5 wedstrijden gewonnen met 2-0.3-1 en 1-0 Wat ik nu heb ervaren na een paar potjes is dat Pes veel vloeiender is dan 2011 en dat ik met Fifa juist vind dat het om een of andere manier stroever en minder vloeiend is dan 2011.Ik ga nog maar weer een paar wedstrijdjes spelen.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Volgens zo'n uitgangspunt bestaat realistisch gamen niet. Want je zit op de bank etc etc etc.
     
  10. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Even over het schieten, hoe komt het dat als ik de schietknop echt serieus misschien een halve seconde indruk dat de bal huizenhoog overvlieg terwijl wanneer ik de knop echt heel licht indruk dat de bal geen snelheid heeft, kan je niet gewoon lekker knetterhard laag schieten ofzo .

    Leg het mij even uit 8)
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt vreemd maar ik erger me meer aan deze demo dan aan de PC demo(1e versie).

    - Assisted passing is echt beroerd, terwijl ik erin '11 niet zo'n last van had. Je hoeft echt maar een heel klein beetje harder op A te drukken en hij vliegt gelijk naar de andere kant van het veld. Bizar.
    - De speler doet soms gewoon wat hij zelf wil, stopt uit het niets met lopen als je alleen op de keeper afgaat of negeert gewoon de bal.
    - Keepers niet echt balvast te noemen.
    - Verdedigers trappen in zo'n beetje elke redelijke loopactie van de CPU waardoor je nóg sneller die speler moet selecteren.
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Meer onder de indruk van pes dan fifa. Maar echt een heel tevreden gevoel krijg ik er toch ook niet van. En blijven rare dingen inzitten zoals shin david ook al aangeeft. Zo heb ik soms ook dat de speler een bal nog wel kan binnenhouden maar niet binnen die animatie ofzo en laat ie hem gewoon lopen. Dat vind ik erg storend. Ben er nog niet uit wat ik nou haal dit jaar. Misschien dat ik zelfs eventjes niks haal bij de release.
     
  13. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor de liefhebbers:pS3 demo online nu
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk niet te geloven wat die keeper nu weer doet:



    Hij kiest gewoon een hoek uit bij een schot van 20+ m. :emo: Lijkt wel alsof ie van de bal afduikt. Echt waardeloos. Daarna wist ie ook nog een pisballetje met de grootste inspanning weg te tikken, precies in de voeten van een tegenstander die hem er vrij in kon schieten.

    Als de keepers echt zo vreselijk zijn in de fullgame, koop ik hem niet.
     
  15. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Gelukkig

    Ik werd al gek van die Japanse tekens.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hier die van mij;
    [yt]R1xCVtsQGQ4[/yt]
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dat is dan wel weer komisch :lol:
     
  18. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Keepers mogen inderdaad nog wel sterk verbeterd worden.

    Die Adam op WENB zei nog expliciet dat de keepers veel beter waren, hij zei dat het niet compleet anders was maar veel beter is ook overdreven.

    Zie eerlijk gezegd niet veel verbeteringen qua keepers.
     
  19. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Keepers zullen nooit perfect zijn in footies games. Als ze zich maar niet als F-jes gedragen dan vind ik het best. In real life maken keepers ook wel fouten. Kennen jullie Grandell nog :p ?

    Tegenwoordig heeft elke games bugs. Ik heb er zojuist 7 potjes opzitten en me keeper zit gewoon als een baas te keepen tot nu toe. Dus mij hoor je niet klagen.

    In de eerste demo waren die keepers pas dramatisch. Dus er is zeker verbetering tov de eerste demo.
     
  20. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    lol
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina